اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کرمان:

نگاه مسئولان به ورزش باید عمیق باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش کرمان گفت: اگر نگاه مسئولان به ورزش دقیق باشد، می‌توانیم شاهد موفقیت‌های بیشتری در ورزش باشیم.

نگاه مسئولان به ورزش باید عمیق باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی تدین با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در کرمان اظهار داشت: در المپیاد دانش‌آموزی دختران کشور که در کرمان برگزار شد، خبرنگاران کرمانی نقش به سزایی داشتند و اخبار و اطلاعات مسابقات را به خوبی رصد کردند.
وی گفت: ما برای نخستین بار میزبانی مسابقات المپیاد دانش‌آموزان دختر در کرمان را بر عهده داشتیم و با موفقیت آن را برگزار کردیم، ضمن اینکه پیش از این در برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور دانش‌آموزان دختر نیز موفق عمل کردیم.
وی بیان کرد: اداره کل تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان کرمان تاکنون حق انتخاب در تعیین رشته را در مسابقات قهرمانی دانش‌آموزی کشور نداشته است، اما به دلیل موفقیت در میزبانی مسابقات سال جاری به جرات می‌توانم بگویم که در مسابقات آتی می‌توانیم توانایی انتخاب رشته را نیز در این مسابقات داشته باشیم.
تدین با تشکر از مدیرکل و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: با توجه به موفقیت در برگزاری این رقابت‌ها هم اکنون دارای جایگاه خوبی در کشور برای میزبانی مسابقات بیشتر رشته‌ها هستیم که این امر می‌تواند در پیشرفت ورزش دانش‌آموزی استان کرمان موثر باشد.
وی ابراز داشت: تمام تلاش ما در ورزش آموزشگاه‌ها بر این است که بتوانیم ورزشکاران مستعد و توانمند را شناسایی کرده و از کانالی سالم وارد عرصه رقابت‌ها کنیم که برای رسیدن به این هدف باید برنامه‌ریزی دقیق و علمی‌تری داشته باشیم.
تدین تصریح کرد: به دلیل کمبود امکانات و بودجه، مشکلات زیادی در امر پرورش و نگهداری استعدادها داریم و معمولا ورزشکارانی که در رده آموزشگاهی به مقام دست پیدا می‌کنند با تلاش خود و حمایت‌های معنوی ما به موفقیت می‌رسند و فقط می‌توانیم هزینه این بازیکنان را در حد ناچیزی پرداخت کنیم.
تدین گفت: اگر نگاه مسئولان به ورزش دانش‌آموزی و استعدادهای موجود در کشور و استان عوض شود و حمایت‌های مالی خوبی از آن‌ها صورت گیرد، قطعا شاهد بالنده شدن ورزش و شکوفایی استعدادها می‌باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول