اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خیریه ثامن‌الحجج (ع) کرمان خبر داد:

برگزاری جشنواره ورزش‌های بیماران خاص در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه خیریه ثامن‌الحجج (ع) کرمان گفت: برای پنجمین سال متوالی جشنواره ملی ورزش‌های بیماران خاص بانوان و آقایان در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ورزش‌های بیماران خاص در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی شمسی‌نیا صبح امروز در مراسم بازدید اعضا تیم تنیس خاکی «امید به آینده کرمان» از مؤسسه ثامن‌الحجج (ع) و مرکز درمانی بیماران خاص کرمان اظهار داشت: حجم برنامه‌های سال جاری مرکز را برای اتمام و ساخت مراکز درمانی گذاشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حال اتمام بخش دوم طرح توسعه این مرکز هستیم، افزود: عمده برنامه سال 1391 را برای اشتغال، مسکن و حمایت بیشتر از بیماران خاص این مرکز اختصاص داده‌ایم.
شمسی‌نیا تصریح کرد: در شرایط کنونی با نیت حضرت ثامن‌الحجج (ع) در حال ساخت مجموعه ورزشی این مرکز هستیم که دارای هشت سالن ورزشی است و با اتمام آن رشته‌های ورزشی مانند تیراندازی، شطرنج، تنیس روی میز، فوتسال، بدنسازی و همچنین ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی برای بیماران خاص فعال می‌شود.
وی در ادامه این بازدید با ارزش توصیف کردن حضور مردم و به ویژه ورزشکاران در جمع بیماران خاص ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین امتیازات این مرکز حمایت جدی مسئولان استانداری و دانشکده علوم پزشکی از این مرکز است.
شمسی‌نیا بیان داشت: همچنین جمع کثیری از مردم و خیران همیشه هم‌دلی و حمایت خود را از بیماران خاص به شکل‌های مختلف در امر تسهیل امور و کمک به آنان ابراز کرده‌اند که در این زمینه 100 میلیون تومان فطریه مردم خداجوی کرمان به این مرکز اختصاص داده شده است.
وی گفت: طرح آب‌درمانی بیماران خاص در حال احداث و مرکز فیزیوتراپی این مرکز به بهره‌برداری رسیده است، اما در حال حاضر نیازمند کمک و هم‌دلی خیران و مردم هستیم که بخش‌های مختلف درمانی این مرکز از نظر ساختمانی، خرید دستگاه‌ها و نیز طرح‌های توسعه ورزشی افزایش یابند.
شمسی‌نیا با اشاره به مشکلات اساسی و پایه‌ای‌ این مرکز خاطرنشان کرد: کمبود پزشک متخصص مشکل اساسی این مرکز است که در این زمینه قول‌هایی را دانشکده علوم پزشکی داده است.
وی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی این مرکز اذعان داشت: برگزاری اردوهای ورزشی و فرهنگی برای بیماران این مرکز فعال است.
شمسی‌نیا عنوان کرد: با فدراسیون شدن ورزش بیماران خاص در کشور استقبال خوبی از ورزش در میان بیماران پیوند اعضا، همودیالیز و هموفیلی صورت گرفته و تا به امروز پنج دوره شاهد برگزاری مسابقات ورزشی کشوری این گروه از بیماران در شهر کرمان با حضور بانوان و آقایان بودیم.
در ادامه این مراسم کوروش درآگاهی مربی تیم «امید به آینده کرمان» با ابراز خرسندی از وجود چنین مراکز و ارائه چنین خدماتی اظهار داشت: بازیکنان تیم تنیس با هم‌دلی و یاری این مرکز و هیئت تنیس استان کرمان و روحیه مشارکت در امور خیریه توانستند به لیگ یک کشور راه پیدا کنند و امیدواریم با همین روحیه و کمک و یاری مسئولان به لیگ برتر کشور صعود ‌کنند.
به گزارش فارس، در مراسم بازدید اعضا تیم تنیس خاکی «امید به آینده کرمان» از مؤسسه ثامن‌الحجج (ع) و مرکز درمانی بیماران خاص کرمان، اعضای این تیم با بازدید از مراکز درمانی و عیادت از بیماران این مرکز با مراحل مختلف درمانی و خدمات ارائه شده بیشتر آشنا شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول