اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 خبر داد:

حضور روزانه بیش از هزار نفر از زائران در کمپ وحدت مشهد

خبرگزاری فارس: روزانه بیش از هزار نفر از زائران حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در کمپ وحدت مشهد حضور پیدا می‌کنند.

حضور روزانه بیش از هزار نفر از زائران در کمپ وحدت مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از شهرداری مشهد، سید حسن حسینی شهردار منطقه 5 مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: تاکنون به بیش از یکهزار و 500 چادر زائر در کمپ وحدت مشهد اسکان داده شده است.
وی اظهار کرد: این کمپ همه ساله در فصل بهار و تابستان با هدف میزبانی از زائران حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) در نزدیک‌ترین مسیر به حرم مطهر جهت رفاه حال زائران راه‌اندازی می‌شود و امکانات خدماتی، فرهنگی و آموزشی به آنها ارائه می‌شود. 
حسینی با بیان اینکه در چند سال اخیر این کمپ میزبان ده‌ها هزار زائر بوده است افزود: امسال کمپ زائر از عید سعید فطر راه‌اندازی و تا پایان مهرماه 90 ادامه خواهد داشت و روزانه بیش از200 چادر زائر در این کمپ مستقر می‌شود.
شهردار منطقه 5 مشهد ابراز کرد: کمپ وحدت نزدیک‌ترین کمپ به حرم مطهر حضرت رضا (ع) است و به‌دین جهت همه ساله مورد استقبال زائران و مجاوران قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه اکثریت زائران در این کمپ از شهرهای آذربایجان، کردستان، اصفهان و ایلام هستند تصریح کرد: روز جمعه همایش تفریحی ورزشی کودکان ویژه نونهالان و نوجوانان در محل کمپ وحدت برگزار شد. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول