اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی:

اردوی زائران زیارت اولیها ویژه دانش‌آموزان متوقف شد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اردوی زائران دانش‌آموزان زیارت اولیها پس از پنج سال متوقف شد.

اردوی زائران زیارت اولیها ویژه دانش‌آموزان متوقف شد
محمدابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: اردوی زائران دانش‌آموزان زیارت اولی پس از پنج سال اجرای موفق توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با همکاری آستان ‌قدس رضوی متوقف شد.
محمدی افزود: این اردوی زیارتی برای دانش‌آموزان زیارت اولی از سال 85 با حضور 3 هزار دانش‌آموز و همکاری آستان‌ قدس رضوی آغاز به کار کرده بود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در سال 86 تعداد این دانش‌آموزان زیارت اولی که برای زیارت مضجع شریف امام رضا (ع) به مشهد میآمدند، به 5 هزار نفر افزایش یافت و در سال 87 این تعداد به هشت هزار نفر رسید.
محمدی گفت: با توجه به استقبال خوب و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به این اردوی دانش‌آموزی معنوی از سراسر کشور، در سال 88 و 89 دانش آموزان زیارت اولی مشهدی هم به این تعداد اضافه شدند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در سال 88 با احتساب دانش‌آموزان مشهدی و استان خراسان رضوی تعداد این زائران دانش آموز به 18 هزار نفر رسید و در سال 89 هم این اردوی معنوی با حضور دانش آموزان سراسر کشور با 18 هزار دانش آموز با اجرای موفق برگزار شد.
محمدی افزود: اما این اردو که بار معنوی زیادی برای دانش‌آموزان داشت و پشتوانه موثری برای دانش‌آموزان سراسر کشور بود و با همکاری خیرین و آستان‌قدس رضوی برگزار میشد، امسال نذر خیرانی که در این حوزه فعال بودند،به سمت زیارت بزرگسالان و نیازمندان کمیته امداد سوق پیدا کرده است و دانش‌آموزان زیارت اولی امسال از این توفیق بازماندند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به هجمه فرهنگی که دانش‌آموزان و نسل نوجوان و جوان را هدف گرفته است، برگزاری چنین برنامه‌هایی میتواند در راستای منویات رهبری درباره زمینه‌های رشد و شکوفایی معنوی دانش آموزان سراسر کشور موثر و آینده‌ساز باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک دوباره این اردوها برای دانش آموزان مشتاق ولایت‌مدارسراسر کشور به میزبانی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مساعدت خیرین و آستان‌ قدس رضوی برگزار شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول