اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 مشهد:

باید تمام شرایط برای آرامش زائران باشد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه شش مشهد گفت: در این شهر باید تمام شرایط فراهم شده برای آرامش زائران باشد.

باید تمام شرایط برای آرامش زائران باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محبی عصر امروز در کارگروه استقبال از زائر و زیباسازی در شهرداری منطقه شش مشهد اظهار داشت: با توجه به حجم بالای زائر در ایام مختلف سال، به‌ویژه در تابستان و نیاز مبرم به خدمت رسانی ویژه به سیل مشتاقان حضرت علیبن موسی الرضا (ع) این کارگروه تشکیل شده است.
وی افزود: از ضرورت‌های بسیار مهم و قابل توجه، نگاه ویژه و برنامه‌ریزی مناسب جهت زائران است.
شهردار منطقه شش مشهد تاکید کرد: با برنامه‌ریزی مناسب در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدمات شهری، اطلاع رسانی و روابط عمومی باید گام‌های مؤثری را در راستای افزایش میزان رضایت‌مندی و استفاده بهینه از اوقات فراغت زائران و مجاوران برداشت.  
وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگروه خاطر نشان کرد: با توجه به حجم ورود زائران محترم حضرت علیبن موسی الرضا (ع) کارگروهی تحت عنوان استقبال از زائر و زیباسازی تشکیل شده است.
محبی  بیان داشت: تشکیل ‌ این کارگروه با هدف ارتقای خدمت‌رسانی به زائرین و فرهنگ میزبانی با ریاست شهردار و عضویت رؤسای ادارات و نواحی منطقه بوده است.
وی از ویژگیهای منطقه شش شهرداری مشهد در این زمینه وجود یکی از راه‌های ورودی به شهر، معابر اصلی برای تشرف به حرم و همجواری با مضجع نورانی است که این منطقه را به عنوان یکی از مناطق ویژه در این زمینه متمایز کرده است.
شهردار منطقه شش مشهد درباره تشکیل این کارگروه گفت: سعی شده با تشکیل این کارگروه، خدمات و فعالیت‌های منطقه را با توجه به ویژگیهای مذکور جهت‌دار کرد و با ایجاد هماهنگیهای مناسب بین ادارات منطقه، استفاده از ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضاسازی و اطلاع‌رسانی مناسب گام‌های مؤثری را برداشت. 
وی تاکید کرد:با کاشت فضای سبز در بلوار شهرک شیرین این پروژه تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
محبی اعلام کرد: این کار با هدف زیبا سازی این شهرک، روان سازی ترافیک وکاهش و بهبود در عبور و مرور این شهرک انجام می‌شود.
وی درباره جزییات این طرح تصریح کرد: این بلوار به طول 400 متر با انجام 1000 مترمربع آسفالت، 400 متر کانال و 1300 متر جدول انجام شده است که اکنون در حال زیرسازی و آماده سازی فضای سبز با مساحت7000 متر مربع فضای سبز است.
شهردار منطقه شش مشهد در رابطه با هزینه‌های صرف شده برای این پروژه تصریح کرد: دو میلیاردو 300 میلیون ریال برای ساخت این بلوار هزینه شده است.
این طرح تا پایان شهریور ماه سال جاری به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول