اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان کرمان اعلام کرد:

راه‌اندازی میز خدمت در اداره ورزش کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: میز خدمت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از 2 ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

راه‌اندازی میز خدمت در اداره ورزش کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دیبا کلانتری در بازدید از نمایندگی خبرگزاری فارس در کرمان اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های تحول اداری در کشور در اداره کل ورزش و جوانان استان میز خدمت راه‌اندازی شد.
وی افزود: این میز پس از ابلاغ معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری مبنی بر راه‌اندازی میزهای خدمت در اداره‌های دولتی در نخستین روزهای ابتدایی این ابلاغیه یعنی اوایل تیرماه سال جاری در این اداره کل راه‌اندازی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
کلانتری تصریح کرد: این میز برای پاسخگویی و تصمیم‌گیری در راستای تکریم ارباب رجوع راه‌اندازی شده و با بخش اطلاعات که فقط راهنمای ارباب رجوع در هر اداره است، تفاوت دارد.
وی گفت: میزهای خدمت در اداره‌ها با حضور یک فرد متخصص و تصمیم‌گیرنده راه‌اندازی شده و فرد پاسخگو به ارباب رجوع علاوه بر پاسخگویی می‌تواند برای مشکل وی تصمیم‌گیری کند.
کلانتری بیان کرد: با راه‌اندازی این کار، از این پس ارزشیابی تکریم ارباب رجوع به شکلی نظام‌مند صورت گرفته و به عنوان امتیاز هر اداره دولتی در پایان سال به معاونت توسعه منابع انسانی استانداری ارجاع شده تا در نهایت ضعف‌های هر اداره در رسیدگی به امور ارباب‌رجوع‌ها شناسایی و برطرف شود.
سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان اذعان داشت: در اداره ورزش و جوانان استان با ابتکار مدیرکل، در ایام هفته، هر روز یک مسئول واحد، در کنار میز خدمت حضور یافته و با تخصص لازم به امور مردم رسیدگی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: طی دو هفته آینده آیین‌نامه تشکیلات جدید اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ می‌شود و چارت سازمانی این اداره با معاونت جدید امور جوانان شکل می‌گیرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول