اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لیگ دسته اول تکواندو/

کرمانشاه صدرنشین رقابت‌ها باقی ماند

خبرگزاری فارس: در پایان هفته سوم و چهارم لیگ دسته اول تکواندو نوجوانان، در بالای جدول رده‌بندی تغییری ایجاد نشد و کرمانشاه صدرنشین رقابت‌ها باقی ماند.

کرمانشاه صدرنشین رقابت‌ها باقی ماند
به گزارش خبر گزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در این رقابت‌ها که به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد، تیم‌های کرمانشاه، باشگاه یاری و سرپل ذهاب با 2 پیروزی به کار خود پایان دادند تا همچنان با امتیازی مشابه رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار داشته باشند.
تیم‌های هیئت‌ ایلام و کردستان این هفته غیبت داشتند و حریفانشان به برتریهای بدون دردسر به امتیاز 10 بر صفر دست یافتند.
بر اساس این گزارش‌، باشگاه یاری با امتیاز 7، هیئت ملایر 3، سرپل ذهاب 7‌، شهرداری ارومیه 3، هیئت کرمانشاه 10‌، هیئت ایلام صفر، هیئت قم 10‌، باشگاه یاری 7‌، شهرداری ارومیه 3، هیئت ملایر 10‌، هیئت کردستان صفر، هیئت کرمانشاه 6، هیئت قم 4، سرپل ذهاب 10 و هیئت ایلام صفر نتایج هفته سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.
این گزارش جدول رده‌بندی را به شرح زیر اعلام کرد: هیئت کرمانشاه با 12 امتیاز، باشگاه یاری با 12 امتیاز، سرپل ذهاب با 12 امتیاز، هیئت ملایر با 6 امتیاز، هیئت قم با 3 امتیاز، شهرداری ارومیه با 3 امتیاز، هیئت ایلام بدون امتیاز و هیئت کردستان بدون امتیاز هستند.
 گفتنی است؛ بر‌ترین سر‌پرست، مربی و داور این رقابت‌ها به ترتیب  مسعود مستقیمی از باشگاه یاری، یوسف جنگ‌جو از باشگاه یاری و حسین میر ‌باقری از تهران است.
این گزارش تصریح می‌کند: فنیترین تکواندوکار یونس نباتیان از باشگاه یاری و فنیترین تیم باشگاه یاری است.
بر‌اساس این گزارش، پرامتیازترین تیم این دوره از مسابقات سرپل ذهاب و تیم اخلاق تیم شهرداری ارومیه بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول