خبرگزاری فارس: برای تسریع درخدمت رسانی و اجرای دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، همزمان با نخستین روز از هفته دولت، میز خدمت در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی راهاندازی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر مرگان ازغدی، مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکیلات مزبور در طبقه همکف اداره کل راه اندازی شده تا مراجعان در بدو ورود به مجموعه دامپزشکی استان، در کوتاهترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به لزوم کاهش تردد مراجعان و تسریع در عملیات و فرآیندهای مورد نیاز ارابان رجوع، یکی از مدیران اداره کل در طبقه همکف و در میز خدمت مستقر شده تا از حضور ارباب رجوع در واحدهای مختلف جلوگیری و
فرآیندها به صورت سیستمی انجام شود.
ازغدی یادآور شد: در جهت تکمیل هرچه بیشتر زنجیره خدمترسانی،ضوابط، مقررات، گردش کار و زمان انجام فرآیندها در محل میز خدمت و محل استقرار مراجعان تهیه و نصب شده است.
وی بر لزوم انجام فرایندها از طریق میز خدمت تاکید کرده و اظهار داشت: مدیریت این مجموعه نظارت مستقیمی بر نحوه ارائه خدمات توسط میز خدمت داشته و گزارش آن نیز به طور منظم برای دستگاههای ذیربط ارسال میشود.
ازغدی یادآور شد: بر اساس اعلام استانداری، اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در طرح رضایتمندی مراجعان که درسال 1389 انجام شد، در گروه الف و در بین دستگاه هایی که وجه غالب آنها ارائه خدمت مستقیم به مردم بوده ونیز حائز رتبه اول شده است.
انتهای پیام/صا30
شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
http://fna.ir/
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد