اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

هیچ کلاس درسی در دشتستان تعطیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: هیچ کلاس درسی در سطح شهرستان دشتستان تعطیل نمی‌شود.

هیچ کلاس درسی در دشتستان تعطیل نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی ‌‌در نشست پروژه مهر شهرستان دشتستان اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی همواره توام با دغدغه‌ها و نگرانی‌های اولیای دانش‌آموزان است و اعضای شورای آموزش و پرورش در راستای حل این دغدغه‌ها و مشکلات تلاش می‌کند.
وی عنوان داشت: تمام مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان موظفند خود برای شروع‌ هرچه بهتر سال تحصیلی، اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی و کاهش دغدغه اولیای دانش‌آموزان با آموزش و پرورش همکاری کنند.
فرماندار دشتستان ادامه داد: آموزش و پرورش خانواده پرجمعیتی متشکل از مربیان و متربیان فراوانی است و پروژه ستاد مهر تنها مکلف کردن دستگاه‌های اجرایی برای حضور در کنار آموزش و پرورش نیست بلکه باید زمینه را برای به‌دوش کشیدن این وظیفه سنگین مهیا سازند.
خسروی خاطرنشان کرد: فضای آموزش و پرورش متشکل از 3 حوزه درون خانواده، درون فضای آموزشی و حوزه فضای محیط مابین است که از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر هر سه حوزه را به موازات هم پیش ببریم هیچ مشکلی در زمینه آموزش و پرورش نخواهیم داشت.
وی با بیان اهمیت آموزش قواعد و قوانین راهنمایی و رانندگی گفت:‌ راهنمایی و رانندگی باید در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی با آموزش و پرورش همکاری داشته باشد و این امر نباید مختص مدارس ابتدایی باشد بلکه آموزش قوانین راهنمایی رانندگی در مدارس راهنمایی و متوسطه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
فرماندار دشتستان اضافه کرد: در آغاز سال تحصیلی شهرداری‌ها باید در زمینه نظافت و روان‌سازی مسیر و معابر اطراف مدارس و آماده‌سازی آتشنشانی برای حوادث احتمالی مدارس اقدام کنند.
خسروی تصریح کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های مدیران آموزش و پرورش استان خوشبختانه شاهد آن هستیم که هیچ کلاس درسی در سطح شهرستان دشتستان تعطیل نشده و در آغاز سال تحصیلی بدون مشکل شاهدشروع به کار مدارس خواهیم بود.
وی افزود: انتظار می‌رود با شروع سال تحصیلی مجموعه بهداشت و درمان در زمینه آموزش و ارتقای سلامت و رفع مشکلات و بیماری‌های دانش‌آموزان اقدام کند.
فرماندار دشتستان با بیان اهمیت ترویج فرهنگ دینی تاکید کرد: حوزه علمیه باید در زمینه مسائل آموزشی و برگزاری نماز جماعت دانش‌آموزش در مدارس اقدام کند و فرمانداری دشتستان در این راستا همکاری لازم را خواهد داشت.
خسروی با اشاره به ارتباط بیش از 93 درصد خانواده‌های دشتستانی با آموزش و پرورش اذعان داشت: 93 درصد خانواده‌های دشتستان به طور مستقیم با آموزش و پرورش و محیط مدرسه ارتباط دارند و این وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول