اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدیمقدم:

قتل، شرارت و گروگان‌گیری در کشور 35 درصد کاهش یافت‌

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا گفت: قتل، شرارت و گروگان‌گیری در کشور طی سال جاری بین هشت تا 35 درصد کاهش یافته است.

قتل، شرارت و گروگان‌گیری در کشور 35 درصد کاهش یافت‌
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل احمدی‌مقدم ‌در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که توقع دارند نیروی انتظامی از ماموریت خود در برخورد با جمع‌آوری ماهواره‌ها چشم‌پوشی کند اشتباه می‌کنند و آنان هستند که باید فکر خود را تغییر دهند.
احمدی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح‌های مختلف در راستای امنیت اجتماعی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی هر طرح جدیدی را که اجرا می‌کند بر اساس نیاز جامعه امروز است.
وی اضافه کرد: افزایش مشارکت مردم در ایجاد امنیت اجتماعی از برنامه‌های نیروی انتظامی بوده و مهم‌تر از هر چیز برای ما ایجاد محیط امن است.
احمدی مقدم ابراز داشت: ایجاد پلیس‌های تخصصی در نیروی انتظامی بر اساس نیازهای جامعه راه‌اندازی می‌شود و در صورت نیاز تخصص‌های دیگر را نیز راه‌اندازی می‌کنیم.
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت امنیت در استان فارس اشاره و تصریح کرد: وضعیت امنیت در استان فارس رو به بهبودی است و شرایط مناسبی را دنبال می‌کند.
مقام ارشد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: وضعیت استان فارس در مقایسه با چهار سال گذشته بسیار متفاوت‌تر است.
احمدی مقدم افزود: نیروی انسانی در نیروی انتظامی در این استان از سال 86 تاکنون 50 درصد رشد داشته و جرائم خشن نیز هر ساله رو به کاهش بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال نیز ارتکاب به جرم، قتل، شرارت و گروگان‌گیری و سایر جرم‌ها بین هشت تا 35 درصد کاهش یافته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول