اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از فرار بی‌نتیجه؛

قاتل شرور خود را تسلیم پلیس کرد

خبرگزاری فارس: قاتل عربده‌کش و شرور 36 ساله در رشت پس از فرار بی‌نتیجه، سرانجام خود را تسلیم نیروهای پلیس گیلان کرد.

قاتل شرور خود را تسلیم پلیس کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ماموران پلیس گیلان عصر امروز موفق به دستگیری میلاد 36 ساله و باسابقه شرارت و عربده‌کش در این شهرستان شدند.
میلاد به هنگام دستگیری در حالی که احساس ندامت و پشیمانی می‌کرد گفت: یک تصور اشتباه و غرور جاهلانه مرا به این روز نشانده است.
میلاد که از دو فقره سابقه بد برخوردار بوده، سوابقش تاثیر بر رفتار و عملکردش نداشت و به کارهای خلاف زبانزد شده بود.
ماجرا از این قرار بود که به دلیل کارهای خلاف میلاد، زمانی که ماموران برای بازرسی وارد مغازه پارچه فروشی‌اش شده بودند او تصور می‌کرد کسی وی را لو داده و یا به قول خودش، او را فروخته است.
با حضور ماموران و جمع شدن تعدادی از افراد در جلوی مغازه‌اش در یکی از بخش‌های شهرستان رشت، چشمش به مردی که از بازنشستگان یکی از ارگان‌های انقلابی بود افتاد و در یک آن تصمیم گرفت که حساب این مرد را برسد تا کسی جرات فروختنش را نداشته باشد.
پس از اتمام بازرسی پلیس، میلاد با چاقوی ضامن‌دار مختص درگیری به طرف شخص مورد نظر رفت و در حین مجادله با وی بود که پسر این مرد به نام عبدالرحمان 23 ساله برای دفاع از پدر و به قصد جلوگیری از درگیری وارد صحنه شد.
میلاد که خون چشمانش را گرفته بود با توجه به درگیریهای قبلی و همچنین به دلیل ایجاد رعب و وحشت با چاقو به طرف قلب عبدالرحمان نشانه رفت و هنگامی که وضعیت را نامناسب دید متواری شد.
میلاد که به لحاظ تمکن مالی قصد خروج از کشور را در سر میپروراند با واسطه به هر جا که مراجعه می‌کرد با ممنوعیت خروج از کشور که توسط کاراگاهان اقدام شده بود مواجه می‌شد تا اینکه راهی جز تسلیم ندید و سرانجام خود را به ماموران معرفی کرد.
وی در بازجوییهای پلیسی اعتراف کرد که عربده کشیهای قبلی و سیر خلاف عقل وی را ضایع کرده است.
میلاد همچنین اظهار داشت: تصور اشتباه و غرور جاهلانه مرا به قاتل تبدیل کرده و ای کاش به اعمال خود بیشتر نگاه می‌کردم و متوجه می‌شدم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول