اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه لارستان خبر داد:

تشکیل شورای سیاست‌گذاری ورزش در لارستان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه لارستان از تشکیل شورای سیاست‌گذاری ورزش در این شهرستان خبر داد.

تشکیل شورای سیاست‌گذاری ورزش در لارستان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لارستان، علی محمد امیری در دیدار با روسای اداره‌های تربیت‌بدنی و هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: اشاعه ورزش و اخلاق و روحیه ورزشی و جوانمردی در جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان به عنوان یک ضرورت برای داشتن جامعه‌ای سالم وظیفه‌ای است که باید با نگاهی جهادی و همدلی و تعامل درون و برون سازمانی توسط متولیان و هیئت‌های ورزشی با برنامه‌ریزی اصولی و زیربنایی انجام شود.
امیری ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها به دنبال حمایت و پشتیبانی از تشکل‌ها و هیئت‌های ورزشی با راه‌اندازی شورای راهبردی و سیاستگذاری ورزش لارستان هستیم.
وی به رئیس اداره تربیت‌بدنی و هیئت‌های ورزشی توصیه کرد که برای پیشرفت و درخشش جوانان و ورزشکاران این شهرستان در این عرصه تلاش کنند و از ورزش و تندرستی سالمندان نیز غافل نشوند.
امیری در ادامه سخنانش با اشاره به محدود بودن اعتبارات دولتی این شهرستان افزود: این بودجه نیز در غالب سرفصل‌های مشخص بیشتر برای رفع مشکلات مناطق روستایی تعریف شده بر اساس کسب منابع درآمدزایی توسط هیئت‌های ورزشی برای جبران مشکل کمبود اعتبارت دولتی در زمینه ورزش شهرستان امری ضروری است.
در ادامه محمد نجمی رئیس اداره تربیت‌بدنی لارستان به ارائه گزارشی اجمالی از اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش این شهرستان پرداخت.
به گزارش فارس، در پایان این دیدار، روسای ادارات تربیت‌بدنی بخش‌های تابعه و هیئت‌های ورزشی شهرستان در بیان اهم مشکلات و درخواست‌های خود، پیگیری و حمایت در راه‌اندازی خانه کاراته شهرستان، افزایش اعتبارات تخصیصی به ورزش شهرستان، تامین امنیت کامل مسابقات جام رمضان، تجهیز سالن‌ها و اماکن ورزشی به کفپوش و زمین چمن، حل مشکلات کارکنان ادارات تربیت بدنی این شهرستان، ساخت خوابگاه برای میزبانی از مسابقات ورزشی و تسریع در تشکیل شورای راهبردی و سیاستگذاری ورزش شهرستان را از فرماندار لارستان خواستار شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول