اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ‌محیط زیست ‌شهرکهای صنعتی فارس خبر داد:

کاشت 31‌ هزار نهال در بوستان‌های صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: تاکنون بیش از 31 هزار نهال در بوستان‌های صنعتی استان فارس احداث شده و عملیات ایجاد بوستان‌های جدید صنعتی نیز درحال انجام است.

کاشت 31‌ هزار نهال در بوستان‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد مهدی مهربانی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون بوستان‌های صنعتی به مساحت 26 هکتار در هشت شهرک صنعتی در استان فارس ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه احداث بوستان‌های صنعتی در محدوده شهرکها و نواحی صنعتی با هدف حفظ محیط زیست، حفاظت و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی، رفع آلایندگیهای زیست محیطی و ارتقای روحیه شادابی و نشاط شاغلان و فعالان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، انجام میشود گفت: احداث بوستان‌های صنعتی در سه سال اخیر در شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس شتاب گرفته است.
مهربانی اضافه کرد: در بوستان‌های صنعتی با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه از درختان و بوته‌های جنگلی استفاده شده تا ضمن تلاش در زمینه بیابان‌زدایی اراضی بلا‌استفاده در شهرکهای صنعتی، در زمینه حفظ محیط زیست و اقلیم منطقه گام‌های موثری برداشته شود.
وی ادامه داد: هم‌اکنون بوستان‌های صنعتی در شهرکهای صنعتی آباده، لار، ارسنجان، خرم بید، داراب، سروستان، شیراز و ملوسجان اجرا شده است.
این مسئول همچنین گفت: این بوستان‌ها در شهرکهای صنعتی لار، ارسنجان، خرم بید و شیراز با عنوان پارک یادمان شهدا نامگذاری شده است.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی فارس تصریح کرد: تاکنون بیش از 31 هزار نهال در بوستان‌های صنعتی استان فارس احداث شده و عملیات ایجاد بوستان‌های جدید صنعتی نیز درحال انجام است.
مهربانی خاطرنشان کرد: این شرکت در ایجاد و توسعه بوستان‌های صنعتی عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول