اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

نخستین پایگاه تخصصی اطلاع رسانی امامزادگان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: متقارن با عید سعید فطر، نخستین سایت جامع امامزادگان، با امکان زیارت از راه دور و آشنایی تصویری با محیط امامزادگان راه‌اندازی می‌شود.

نخستین پایگاه تخصصی اطلاع رسانی امامزادگان راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرنگار جامعه فارس، پایگاه تخصصی اطلاع رسانی امامزادگان کار خود را به صورت آزمایشی از سال گذشته و همزمان با عید غدیر آغاز کرده بود که مرحله نخست آن مصادف با عید سعید فطر راه‌اندازی خواهد شد و در این مرحله به معرفی امامزادگان استان تهران پرداخته خواهد شد. 

همچنین هدف از راه‌اندازی نخستین پایگاه تخصصی اطلاع رسانی امامزادگان، تأکید صریح قرآن، سفارش پیامبر اسلام (ص) به امّت خود برای حفظ 2 امانت گران‌بها و نیز فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی کشور، عنوان شده و به این وسیله تلاش شده است که امامزادگان به علاقمندان اهل بیت (ع) در سراسر نقاط کشور شناسانده شوند.

این پایگاه اطلاع رسانی، با آدرس www.bogha.ir ضمن فراهم کردن زمینه آشنایی با خاندان اهل بیت پیامبر (ص)، امکان زیارت از راه دور و آشنایی تصویری با محیط امامزادگان را نیز برای مخاطب مهیا می‌کند.

انتهای پیام/ر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول