اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اوقاف:

زمینه تبدیل بقاع امامزادگان به قطب فرهنگی ایجاد شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تمام افراد در این سازمان در راستای تبدیل‌ شدن بقاع امامزادگان به قطب فرهنگی تلاش کنند.

زمینه تبدیل بقاع امامزادگان به قطب فرهنگی ایجاد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر امروز در همایش هفتمین دوره آموزشی و توجیهی مسئولان فرهنگی اداره اوقاف سراسر کشور که در موسسه فدک برگزار شد، اظهار داشت: ملاک اصلی انقلابی بودن افراد در همه ابعاد پیروی از دستورات ولی فقیه در عصر غیبت امام زمان (عج) است.
وی افزود: تبعیت از ولایت‌فقیه زمینه‌ساز پیروزی مسلمانان جامعه است.
محمدی همچنین با بیان این مطلب اظهار داشت: پیروزی انقلاب ما و سرنگونی نظام پهلوی و نابودی دشمنان در فتنه 88 دلیل بر پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود.
نماینده ولیفقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: زمانی کار ارزشمند و با اجر و پاداش همراه است که با نیت و بر پایه میل و رغبت و از فرمایشات ائمه اطهار و خداوند باشد.
محمدی خاطرنشان کرد: بسیاری از ضلالت و گمراهی در زندگی اجتماعی افراد بر پایه بیایمانی و رعایت نکردن اصول احکام الهی است.
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین به اصحاب جامعه قرآن (حافظان و قاریان) اشاره کرد و افزود: مهمان اول مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان اهل جامعه قرآنی بودند و نشانه این دارد که مردم جامعه باید از گذشته بیشتر دنبال فراگیری قرآن در همه امور بوده باشند.
وی تصریح کرد: بنا بر فرمایشات رهبری بدون هیچ کم کاری تمام بقاع امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شود.
نماینده ولیفقیه افزود: بر پا داشتن شعار ولایت‌مداری بدون تحقق اهداف رهبری در کارهای فرهنگی قابل قبول نیست.
محمدی اظهار داشت: در خطبه آغاز عید فطر رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات مجلس را بسیار مهم ارزیابی کرده و این انتخابات را پشتوانه این نظام و انقلاب عنوان داشت.
وی تصریح کرد: بنا بر فرمایشات رهبری در انتخابات مجلس افراد منتخب نباید به دنبال قومیت و مذهب خود باشند به چرا که این عوامل زمینه اختلاف در جامعه را ایجاد میکند.
محمدی خاطرنشان کرد: به افرادی که در سازمان اوقاف و امور خیریه مشغول به فعالیت هستند، باید از اموال بیت‌المال (واقفین، موقوف علیهم و نذورات امام زادگان و بقاع متبرکه) به خوبی محافظت کنند.
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: به افراد خیانت کاری که به طور غیر مستقیم قصد دخالت در موقوفه، وقف شده افراد دارند، مقابله کنند.
وی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه بیشتر از سایر دستگاه‌ها میتوانند احکام و دستورات قرآن کرم را به مردم آموزش دهند.
محمدی تصریح کرد: در نوروز 90 در طرح آرامش بهاره در بقاع متبرکه بیش از 45 میلیون به زیارت این مکان‌های مقدس تشرف پیدا کردند.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با حفظ مدیریت مکان و زمان در ماه‌های محرم و صفر اقدامات و برنامه‌ریزیها برای بهتر اجرا شدن برنامه‌ها صورت گیرد.
محمدی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی در مقایسه با تمام اقدامات اجرایی سخت‌تر است و باید از تمام امکانات در حوزه کار خود با توجه به فرمایشات رهبری استفاده کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول