اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی اصفهان اعلام کرد:

تدوین شیوه‌نامه تکمیل برنامه پنجم توسعه

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی اصفهان گفت: شیوه‌نامه تکمیل برنامه پنج ساله پنجم توسعه در اصفهان در حال تدوین است.

تدوین شیوه‌نامه تکمیل برنامه پنجم توسعه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مجید جوهری ظهر امروز در دوازدهمین جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و نیروی انسانی دهیاریهای سراسر کشور که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: مدیریت پسماند، تنضیف معابر عمومی، جمع‌آوری پسماندها، توسعه و نگهداری فضای سبز و تبیین اهداف در قالب بررسی و برنامه‌ریزی، شناسایی امور اداری و فرموله کردن آن در شیوه‌نامه تکمیل برنامه پنج ساله پنجم توسعه دهیاریها مد نظر قرار دارد.
وی با اشاره به تدوین شیوه‌‌نامه برنامه 5 ساله پنجم توسعه، تصریح کرد: تدوین سند توسعه روستایی در اصفهان از راهکار‌های ویژه در این زمینه است.
این مسئول با اشاره به ضرورت تدوین این شیوه‌نامه، افزود: بررسی نشست‌های مشترک میان بخشداران و دهیاران به منظور ساماندهی مشکلات موجود در روستا‌ها ضروری است و متولیان امور روستا‌ها باید به این موضوع توجه کنند.
جوهری با اشاره به اینکه موارد متعددی در راستای توسعه روستا‌ها در برنامه پنج‌ ساله پنجم توسعه مطرح شده است، خاطرنشان کرد: تدوین سند توسعه روستایی استان از مهم‌ترین سیاست‌های این برنامه محسوب می‌شود و این سند برای نخستین بار در اصفهان در حال تدوین است.
وی با اشاره به مطرح شدن موضوع برنامه پنج‌ساله دهیاری‌ها در این سند، گفت: بخشداران و دهیاران باید اقدامات لازم  نسبت به تدوین این شیوه‌نامه انجام دهند چرا که دهیاری‌ها با تدوین این برنامه قانون‌مند می‌شوند.
جوهری به عملیاتی شدن برنامه‌ها در زمینه امور روستا‌ها و دهیاری‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این زمینه تمام برنامه‌ها به صورت استراتژیک و عملیاتی است و تمام برنامه‌ها در این زمینه بر اساس برنامه پنج‌ ساله صورت می‌گیرد.
شیوه‌نامه تکمیل برنامه پنج ساله پنجم توسعه دهیاریها توسط دفتر امور روستایی استان اصفهان مطالعه، تشریح و بررسی میشود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول