اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری میاندوآب:

125 روستای میاندوآب دارای راه آسفالته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری میاندوآب گفت: میاندوآب 197 روستا با مجموع 458 کیلومتر راه روستایی دارد که از این تعداد 125 روستا دارای راه آسفالته است.

125 روستای میاندوآب دارای راه آسفالته است
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، نادر زراعت صبح امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرا اظهار داشت: آسفالت محور روستای قورقچی به روستای باداملو در بخش محروم باروق این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی تا پایان سال جاری به اتمام میرسد.
وی افزود: آسفالت 10 کیلومتر از طولانیترین محور روستایی شهرستان میاندوآب در سال گذشته به پایان رسید و امسال 44 کیلومتر باقی مانده در دو مرحله آسفالت میشود.
این مسئول افزود: در حال حاضر آسفالت 17 کیلومتر از محور روستای قورقچی ـ باداملو در دست اقدام است.
زراعت گفت: همچنین عملیات زیرسازی و ساخت ابنیه فنی در 27 کیلومتر باقی مانده از این محور روستایی اجرا میشود.
زراعت ادامه داد: تاکنون 8 میلیارد و 300 میلیون ریال در مراحل احداث و آسفالت محور روستایی قورقچی ـ باداملو هزینه شده است.
وی در ادامه از آسفالت راه روستای ساتلمش ـ محمدآباد به طول سه کیلومتر و نیم متر با صرف 3 میلیارد ریال خبر داد و گفت: 56 خانوار روستایی با اجرای این طرح راهسازی از راه امن و استاندارد بهره‌مند شدند.
این مسئول در ادامه افزود: حجم عملیات زیرسازی و بسترسازی محور روستای تک آغاج ـ چاخر احمد به طول هشت کیلومتر و راه روستای خزینه انبار جدید - خزینه انبار قدیم به طول دو کیلومتر 28 هزار و 800 متر مکعب است.
این مسئول اضافه کرد: بیش از 517 خانوار در صورت تامین اعتبار آسفالت این راه‌های روستایی  از نعمت راه مناسب برخوردار می‌شوند.
وی همچنین به آسفالت راه‌های روستایی ساتلمش توپخانه به طول یک کیلومتر و نیم متر با صرف یک میلیارد و 200 میلیون ریال اضافه و تصریح کرد: تعداد روستاهای بهره‌مند از راه آسفالته شهرستان میاندوآب با آسفالت این راه روستایی  به 125 روستا رسید.
معاون مدیر کل راه و ترابری آذربایجان غربی از آماده‌سازی راه روستاهای سوگلی تپه ـ تقیآباد، یعقینعلی تپه، تقیآباد ـ گاومیش، اسماعیل کندی ـ گوزلی به طول 11 کیلومتر به منظور آسفالت خبر داد و گفت: در عملیات زیرسازی این راه روستایی 22 هزار و 280 مترمکعب مصالح رودخانه‌ای به صورت امانی به کار رفته است.
زراعت همچنین از تکمیل عملیات زیرسازی محور روستاهای قرمزبلاغی، علی بلاغی و ساینجیق به طول 18 کیلومتر در بخش باروق خبر داد و بیان کرد: 51 هزار و 840 مترمکعب مصالح رودخانه‌ای با استفاده از امکانات و منابع اداره راه و ترابری شهرستان میاندوآب در عملیات بسترسازی مصرف شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول