اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفاتر امور روستایی استانداریهای کشور اعلام کرد:

تدوین شیوه‌های جدید برای اداره دهیاریها

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفاتر امور روستایی استانداریهای کشور گفت: شیوه‌نامه‌های جدید برای اداره‌کرد دهیاریها در سراسر کشور تدوین میشود.

تدوین شیوه‌های جدید برای اداره دهیاریها
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا زیارتی صبح امروز در دوازهمین جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و نیروی انسانی دهیاریهای کشور که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: رویکرد سازمان روستایی استانداریهای کشور تدوین شیوه‌نامه‌های ساده برای اداره‌کرد دهیاریهاست.
وی با اشاره به بازنگری برنامه پنجم توسعه، تصریح کرد: بازنگری برنامه‌ پنجم توسعه برای دهیاریهای کشور در اولویت سازمان امور روستایی استانداریهای کشور قرار گرفته است.
این مسئول با اشاره به ضرورت تدوین برنامه پنجم توسعه برای دهیاریهای کشور، بیان کرد:  مشکلات و مسائلی در این زمینه وجود دارد به طوری ‌که نواحی روستایی زیاد است و ناحیه روسای مسائل و مشکلات خاص خود را دارند که توجه به این مشکلات علاوه بر اینکه ضرورت برنامه‌ریزی توسعه روستایی را میرساند بلکه باید توجه خاصی به برنامه‌ریزی منطقه‌‌ای و محلی و برنامه‌ریزی متمرکز کنیم.
مدیرکل دفاتر امور روستایی استانداریهای کشور افزود: برنامه‌ریزی گام به گام به جای تدوین برنامه‌های بلندمدت برای دستیابی به اهداف موثرتر است که در این راستا برای ارزیابی اهداف به برنامه‌های کوتاه‌مدت‌ نیاز است.
زیارتی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی در این زمینه،‌ تصریح کرد: محدودیت منابع مالی در این زمینه زیاد است و این امر محدودیت‌هایی در ضرورت برنامه‌ریزی ایجاد میکند.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی در دهیاریها، گفت: مشکلات در این زمینه افزایش دارد و از سوی دیگر درآمد محلی دفاتر امور روستایی در استان‌ها بسیار پایین است و تمام این دفاتر به منابع دولتی چشم دوخته‌اند.
این مسئول به ضرورت برنامه‌ریزی در دهیاریها اشاره کرد و افزود: ضرورت برنامه‌ریزی در دهیاریها بیشتر از شهرهاست.
دوازدهمین جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و نیروی انسانی دهیاریهای کشور با حضور مدیران دفاتر امور روستایی سراسر کشور به مدت دو روز در ارومیه برگزار میشود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول