اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

فرهنگ جبهه انقلاب را برای همیشه بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ‌تکیه بر فرهنگ جبهه و جنگ که در سرلوحه آن ایثارگری و از جان گذشتگی وجود دارد انقلاب اسلامی ما را در ادامه مسیر از هجمه‌های دشمن در امان نگه‌ می‌دارد.

فرهنگ جبهه انقلاب را برای همیشه بیمه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه هماهنگی نمایشگاه رزمی فرهنگی والفجر چهار که در منطقه شورابیل اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این فرهنگ والا امروز به الگوی بی‌بدیل کشورهای اسلامی و مکتبی تبدیل شده است تا با روحیه جهاد و شهادت بتوانند استکبار و مزدوران آنها را از کشورشان خارج کنند.
وی با یادآوری اینکه تحقق تمام آرمان‌های انقلاب و دین مبین اسلام در سایه عمل به این فرهنگ متعالی امکانپذیر است، بیان داشت: این فرهنگ حرکت جهاد گونه است که ما را رو به پیشرفت و ترقی سوق می‌دهد و گرنه با کار عادی و پرداختن به امور روزمره نمی‌توان هرگز کشور را از آسیب‌ها و تهدید‌ها بیمه کرد.
استاندار اردبیل به ابعاد مختلف دفاع مقدس که در آن ایثار و شهادت و جهاد فی‌سبیل‌الله موج می‌زند اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در ادامه مسیر انقلاب و تحقق آرمان امام و شهدا به چنین روحیه خستگی‌ناپذیر و بی‌ادعا نیاز داریم تا همچون شهدا حماسه‌ای را خلق کنیم تا این کشور به یک الگوی بی‌نظیر و بی‌بدیل جاودانه در تاریخ معاصر بشریت تبدیل شود.
وی در ادامه سخنان خود به هجمه‌های سنگین دشمن در بی‌محتوا نشان دادن ابعاد مختلف دفاع مقدس و معنویت کسب شده در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود:‌ دشمنان قسم‌ خورده این نظام و این مردم هرگز آماده نیستند تا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل آینده نظام ما مشاهده کنند چرا که نهادینه شدن این فرهنگ با اندیشه چپاول‌گرانه آنها متناقض است.
استاندار اردبیل بیان داشت: ما زمانی می‌توانیم ادعای سلامت اعتقاد، فرهنگ و باورمان را داشته باشیم که اندیشه‌های خود را با آرمان شهدا و ایثارگران به محک بگذاریم تا نقاط برجسته را تقویت و ضعف و نقص را با همت خود برطرف کنیم.
صابری ضرورت برنامه‌ریزی شایسته در برگزاری هفته دفاع مقدس را یادآور شد و ابراز داشت: هفته دفاع مقدس باید به میعاد و موعود تجلی فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی ملت ما تبدیل شود تا همه جهان از حرکت این ملت الهام و الگو بگیرند.
این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری ابعاد محوری هفته دفاع مقدس در مسیر فرهنگ‌سازی قشر جوان و آشنایی آنها با فرهنگ جبهه و جهاد، اظهار داشت:‌ همه دستگاه‌های اداری استان باید آماده اجرای برنامه‌های مناسبتی شایسته در این هفته باشند و سپاه استان را در برپایی نمایشگاه فرهنگی رزمی این ایام همراهی کنند.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند فرصتی شایسته برای خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان باشد تا بیشتر و بهتر با ابعاد جنگ هشت ساله و رزم با خصم آشنا شوند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول