اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نیشابور:

تربیت نیروهای پزشک متعهد به برکت انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نیشابور گفت: جمعیت بیشماری از نیروهای پزشکی متعهد به برکت انقلاب اسلامی در کشور تربیت شده است که حاضر هستند در کشورهای دیگر هم خدمات پزشکی ارائه دهند.

تربیت نیروهای پزشک متعهد به برکت انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، ابراهیم جدکاره ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دو نفر از معاونان دانشکده علوم ‌پزشکی نیشابور در سالن جلسات این دانشکده، اظهار داشت: اگر یک مقایسه عملکرد بین خدمات ارائه شده پس از انقلاب اسلامی با بیش از آن ارائه شود، متوجه تاثیرات و خدمات بزرگ انقلاب می‌شویم.
وی افزود: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، پایه‌گذاری شده است.
جدکاره همچنین گفت: آمدن و رفتن‌های مدیریتی بسیار کوتاه است؛ مهم این است که در مسیر خدمت قرار گرفته و بعد از رفتنمان، مردم از خدماتمان راضی باشند.
معاون فرماندار نیشابور با بیان اینکه قرار نیست یک مدیر در یک‌جا بماند، ادامه داد: ما سرباز انقلابیم و هرجا مافوق ما امر کند، باید کار کنیم.
جدکاره اظهار امیدواری کرد: خدمات مسئولان اثرگذار باشد و مردم از خدمات ایشان به نیکی یاد کنند.
همچنین سرپرست دانشکده علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: قبول مسئولیت، یک آزمایش و امانت الهی است که خداوند متعال مقدر کرده است در بین بندگان شایسته، دست به دست شود.
سیدکاظم فرهمند افزود: حکایت تغییرات مدیریتی در دانشکده، ارائه فرصت به بندگان خداوند است.
وی اظهار داشت: مدیر حرفه‌ای، مدیری است که آمدن و رفتن را با خود حل کرده باشد.
وی یادآور شد: در مرحله ارتقای شبکه بهداشت و درمان نیشابور به دانشکده علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، مدیرانی را از خارج از شهرستان که در سطوح مدیریتی بالاتر از شبکه کار می‌کردند به نیشابور آوردیم تا بتوان از تجربه آن‌ها استفاده شود.
سرپرست دانشکده علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور با اشاره به افتتاح شش پروژه اداری و عمرانی این دانشکده در هفته دولت، گفت: این پروژه‌ها با اعتبار یک هزار و 200 میلیون ریال با حضور مقامات شهرستان به بهره‌برداری رسمی رسید.
وی از ایفای مسئولیت دکتر اسماعیل‌زاده در ریاست اداره دارو و غذا، واحد فناوری اطلاعات و مشاور اشتغال دانشکده علوم‌ پزشکی نیشابور، تقدیر و تشکر کرد.
وی همچنین از زحمات دکتر مجید خجسته‌پور معاون بهداشتی دانشکده در مدت تصدی مسئولیت، تقدیر به‌عمل آورد.
رئیس سابق اداره غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: این شهرستان پس از مشهد دارای گسترده‌ترین حوزه تولید مواد غذایی در خراسان رضوی است.
علی‌اصغر اسماعیل‌زاده افزود: در حال حاضر 110 واحد تولیدی غذا در شهرستان مشغول فعالیت هستند که 300 پروانه ساخت نیز برای محصولات غذایی نیشابور صادر شده است.
به گفته وی، 170 نفر مسئول فنی در خطوط تولید به نظارت بهداشتی بر تولیدات غذایی شهرستان، اشتغال به‌کار دارند.
اسماعیل‌زاده با اشاره به تشکیل و فعالیت انجمن صنفی متخصصان صنایع غذایی نیشابور، اظهار داشت: 42 باب داروخانه در جای جای شهرستان ارائه خدمات دارویی می‌کنند که مجوز 22 واحد آن ظرف 15 سال اخیر ( دوره مسئولیت وی) صادر شده است.
وی ادامه داد: داروهای ویژه برای بیماران خاص نیز هموفیلی، MS و کلیوی در شهرستان فراهم شده است و دیگر مثل سابق نیازی نیست که بیماران و بستگان ایشان از مرکز استان یا کشور با هزینه گزاف و در شرایط سخت اقدام به تهیه دارو کنند.
در همین پیوند معاون سابق بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی نیشابور گفت: این آمادگی در وجود دارد تا به‌عنوان سرباز نظام اسلامی در هر جایی ایفای نقش کنیم.
مجید خجسته‌پور افزود: اگر قرار بود مدیریت‌ها ماندنی باشد از افراد قبلی به ما نمی‌رسید.
وی با بیان اینکه در تمام شاخص‌های نظام سلامت نیشابور شاهد رشد هستیم، تصریح کرد: تنها وضعیت نگران کننده، رشد بالای جمعیت هست که البته به خاطر رسیدن گروه جوان به موقعیت باروری شاهد موج جدید در کل کشور هستیم.
وی تغییر نگرش مدیریت در روابط انسانی در مجموعه معاونت بهداشتی دانشکده را سبب ایجاد روحیه نشاط در مجموعه برای پیگیری امور دانست.
خجسته‌پور از تفویض اختیار به مدیران ستادی و محیطی، اخذ نظر مدیران محیطی در کمیته به‌ورزی، توجه به آمار و تحلیل دقیق، طرح اصلاح و گسترش شبکه و مصوب شدن نه مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان به‌عنوان مهم‌ترین اقدامات خود در مدت تصدی نام برد.
در این مراسم صادقی به سمت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور معرفی شد.
همچنین حسینی از خانواده ایثارگران به سمت ریاست اداره غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور معرفی شد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول