اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تگزاس همچنان در آتش میسوزد + تصاویر

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی گسترده در ایالت تگزاس آمریکا که تاکنون 500 خانه و یک میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار مناطق طبیعی را سوزانده، همچنان ادامه دارد.

تگزاس همچنان در آتش میسوزد + تصاویر
به گزارش مانیتورینگ فارس، ماموران آتش نشانی در تگزاس برای مهار یک آتش سوزی که در منطقه ای به طول ۲۶ کیلومتر در جریان است و ۵۰۰ خانه را سوزانده، تلاش میکنند.

مقام ها اعلام کردند که آتشسوزی روز دوشنبه "به طور قابل توجهی گسترش یافته" و اکنون در ناحیه ای به وسعت ده هزار هکتار در جریان است.

شبکه بی ‌بی ‌سی در گزارشی اعلام کرد: «ریک پری» فرماندار تگزاس و از نامزدهای مرحله مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری در حزب جمهوری خواه گفت که محدوده زمانی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده "حیاتی" خواهد بود.
حدود ۲۵ آتش سوزی مختلف در تگزاس در جریان است.

وی با درخواست از مردم برای توجه به دستور‌های تخلیه تصریح کرد که آتش سوزی های اخیر در تگزاس بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار مناطق طبیعی را سوزانده است و افزود: "این تقریبا به اندازه ایالت کانتیکات است."

پری گفت: "من متوجه هستم که از دست دادن خانه یا دارایی های یک عمر زندگی بی نهایت دشوار است، اما جان خود را به خطر نیاندازید."

یک آتش سوزی در شرق تگزاس جان یک زن ۲۰ ساله و فرزند کوچک او را در روز یکشنبه پیش از اطفای حریق گرفت.

بیبیسی افزود: تخمین زده می شود که بر اثر آتش سوزی "بستراپ" در حدود ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر آستین، مرکز ایالت، حدود پنج هزار نفر مجبور به ترک خانه هایشان شده اند.

پیشتر یان آمن از سازمان هواشناسی تگزاس آتش سوزی در بخش مرکزی این ایالت را یک "هیولا" که "صفر درصد مهار شده است" توصیف کرد.

این آتش سوزی بزرگترین مورد از ده ها آتشسوزی طبیعی است که در این ایالت جریان دارد.

مخاطبان محترم برای مشاهده گزارش تصویری مربوطه به این لینک مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/ق
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول