اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خلخال:

امنیت کشور محصول فرهنگ تدین است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه خلخال گفت: امنیت پایدار کشورمان در عرصه‌های مختلف محصول پایبندی عموم مردم به فرهنگ تدین و خودباوری است.

امنیت کشور محصول فرهنگ تدین است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیف‌الله معصومی صبح امروز در نشست تعاملی با پلیس در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت عمومی خلخال اظهار داشت: ‌پایداری امنیت زمانی محقق می‌شود که مردم در صحنه‌های مختلف علاقمندی به نظام و فرهنگ متعالی اسلامی و دینی را در ابعاد مختلف محقق کنند و بتوانند حریم‌دار این امنیت کسب شده باشند.
وی توانمندی بسیج و سپاه را در عرصه برقراری امنیت پایدار جامعه یادآور شد و بیان داشت: اگر امروز نیروهای جان بر کف سپاهی و بسیجی در مرزهای غربی با گروهک پژاک برخورد می‌کند به دلیل حفظ حریم امنیت و پایداری این اصل در جامعه است تا مبادا برخی نارسایی‌ها مردم شرافتمند ایران را دچار نگرانی و خوف و هراس کند.
این مسئول بزرگترین افتخار نیروهای مسلح به ویژه سپاه و نیروی انتظامی را تلاش مستمر برای برقراری امنیت پایدار در جامعه و ایجاد صلح و آرامش در شهرها و روستاها اعلام کرد و افزود: ‌این امنیت بالاترین نعمت خداوندی است که در سایه تلاش نیروهای مسلح و به حرمت خون شهدا امروز نصیب همه ما شده و باید قدردان آن باشیم.
وی هرگونه ناسپاسی و بی‌حرمتی به این اصل پایدار را بسیار آفت‌آفرین و از بین برنده نعمت‌ها بر‌شمرد و تصریح کرد:‌ اگر دو نعمت مجهول خداوند را که سلامت و امنیت هستند سپاس نگذاریم هرگز نمی‌توانیم به پایداری آنها امیدوار باشیم.
معصومی از آمادگی سپاه خلخال برای همکاری نیروهای بسیجی در طرح برقراری امنیت اجتماعی و مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های جامعه خبر داد و یادآور شد: روحیه و اقتدار بسیج سبب می‌شود تا برخی مقاومت‌ها در حوزه برقراری امنیت و انضباط اجتماعی از سوی عده‌ای فرصت‌طلب شکسته شود تا ما بتوانیم یک فضای مناسب اسلامی – انسانی را در جامعه شاهد باشیم.
وی بر لزوم تبادل اطلاعات و اخبار و افزایش تعامل در رده‌های مختلف پلیس و بسیج تاکید کرد و افزود:‌ خروجی تعامل بسیج و پلیس امنیت پایدار در جامعه و آرامش و ایمنی مطلوب را فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان خلخال نیز در سخنانی از برخورد قاطع پلیس با مظاهر علنی فساد و بد‌حجابی در جامعه خبر داد و اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی ضروری به نظرمی‌رسد.
حسین بهمنی اتکا به انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب را در مقابله با اشاعه‌کنندگان ناهنجاری‌ها و هجمه‌های اجتماعی ضروری توصیف کرد و گفت: اقتدار پلیس و نیروهای مسلح ما امروز حتی دشمن را در اجرای برنامه‌های ضد فرهنگی دچار تزلزل فکری و تصمیم‌گیری کرده است و این عظمت و اقتدار را باید قدر دانست.
وی در پایان سخنان خود به سنگین‌ترین هجمه دشمنان در سه دهه گذشته علیه انقلاب اسلامی و تشدید برنامه‌های ضد فرهنگی و ضد دینی اشاره کرد و بیان داشت: ما با تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی خود توانسته‌ایم این بهانه را از دشمن بگیریم که جوانان این سرزمین تن به خواسته‌ها و مطالبات آنها نمی‌دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول