اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر خبر داد:

نصب دستگاه ترددشمار در 16 نقطه از جاده‌های بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از نصب دستگاه ترددشمار در 16 نقطه از جاده‌های بوشهر خبر داد.

نصب دستگاه ترددشمار در 16 نقطه از جاده‌های بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حمیدرضا علم در بازدید از محورهای مواصلاتی دشتستان اظهار داشت: تامین امنیت جاده‌های استان از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل راه و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر است و تلاش زیادی برای این مهم انجام گرفته است.
وی افزود: رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان با جدیت انجام شده و تا حدود زیادی به موفقیت نیز رسیده‌ایم.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از نصب دوربین‌های کنترل سرعت در محور بوشهر-دالکی خبر داد و خاطرنشان کرد: محور بوشهر - دالکی به عنوان یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی استان تحت پوشش دوربین‌های کنترل سرعت قرار میگیرد.
علم تصریح کرد: نصب دوربین‌های کنترل سرعت در دستور کار این اداره کل است و در صورتیکه این زمینه فراهم شود تا پایان سال این مهم محقق خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون در سطح استان بوشهر هشت نقطه نظارت تصویری از جاده‌ها انجام میشود، اظهار داشت: اطلاعات این نقاط به به صورت آنلاین در اختیار اداره کل راه و ترابری قرار میگیرد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر بیان داشت: در تلاشیم که این دوربین‌های تصویری در اختیار پلیس راه استان نیز قرار گیرد که به این وسیله زمینه کنترل بیشتر جاده‌ها نیز فراهم شود.
علم از نصب دستگاه ترددشمار در 16 نقطه از جاده‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: با نصب این دستگاه‌ها، آمار ترافیک جاده‌ای، تخلف و سرعت کنترل میشود و در اختیار مراکز نظارتی برای کنترل ترافیک قرار میگیرد.
وی اذعان داشت: برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای از تمام توان و امکانات موجود استفاده میکنیم و از مردم نیز انتظار داریم با ما همراهی کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول