اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای مقدماتی و حذفی؛

فینالیست‌های جام ولایت مشخص شدند

خبرگزاری فارس: چهار تیم برتر برای حضور در مر حله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای آذر قم مشخص شدند.

فینالیست‌های جام ولایت مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال ششمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی قم با عنوان جام ولایت در شب‌های ماه مبارک رمضان همچون سال‌ها و دوره‌های گذشته با شرکت تیم‌های منتخب هیئت‌های مذهبی قم به انجام رسید.
در حالی که سال‌ها و دوره‌های گذشته بیش از 50 تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی قم جام ولایت حضور پیدا می کردند اما امسال این مسابقات تنها با شرکت 42 تیم برگزار شد و تیم‌های مدعی رقابت جذاب و نزدیکی را به نمایش گذاشتند.
با این حال سومین جام معتبر رقابت فوتسال جام رمضان از شب نخست ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی دبیرستان هدایتی قم جذاب تر از دوره‌های قبل به انجام رسید و سر انجام چهره تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.
دیدارهای مرحله گروهی ششمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی قم جام ولایت در 10 گروه مقدماتی برگزار شد و در نهایت از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی شدند که در مجموع تعداد تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم 20 تیم بود.
20 تیم حاضر در مرحله دوم این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی قم جام ولایت، در 10 بازی حذفی برای کسب جواز صعود به مرحله سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت 10 تیم از گردونه مسابقات حذف شدند و تیم‌های برتر به مرحله سوم صعود کردند.
در مرحله سوم نیز باز‌های به شکل دوره ای در دو گروه پنج تیمی برگزار شد که در پایان از هر گروه دو تیم موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی سی‌امین دوره رقابت‌های فوتسال هیئت‌های مذهبی قم جام ولایت شدند.
با پایان دیدارهای مرحله سوم این مسابقات، تیم‌های فوتسال عاشقان ثارالله، هیئت انصار الحسین، هیئت شاه حمزه و عاشقان سیدالشهداء با کسب عناوین اول و دوم گروه‌های دوگانه، موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه پایانی جام رمضان هیئت‌های مذهبی قم جام ولایت شدند.
بر اساس تصمیم مسئولان برگزاری این مسابقات، چهار تیم حاضر در مرحله پایانی، دوشنبه شب را استراحت کردند و از امشب بازی‌های ششمین دوره جام رمضان هیئت‌های مذهبی قم جام ولایت را با برگزاری دو مسابقه مرحله نیمه نهایی پیگیری می کنند.
در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها برای شناخت تیم‌های فینالیست، ابتدا تیم فوتسال عاشقان سیدالشهداء به مصاف تیم فوتسال عاشقان ثارالله می‌رود و سپس دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را تیم‌های فوتسال هیئت شاه حمزه و هیئت انصارالحسین قم برگزار می‌کنند.
تیم‌های برنده چهارشنبه شب در مسابقه فینال برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و تیم‌های بازنده نیز بازی رده‌بندی برای تعیین تیم‌های سوم و چهارم را برگزار می‌کنند.
 انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول