اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز مرحله حذفی صورت گرفت؛

صعود 5 تیم به مرحله سوم جام ولایت

خبرگزاری فارس: پنج تیم موفق به کسب جواز صعود به مرحله سوم رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی قم جام ولایت شدند.

صعود 5 تیم به مرحله سوم جام ولایت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدارهای مرحله مقدماتی ششمین دوره این مسابقات با شرکت 42 تیم در گروه‌های 10گانه برگزار شد، در نهایت از هر گروه دو تیم راهی مرحله دوم شدند که در این مرحله به شکل حذفی بازی‌های خود را برگزار کردند.
در شب نخست از مرحله دوم که به شکل حذفی به انجام رسید، تیم‌های فوتسال لواء الزینب، انصار المهدی، خادم المهدی، هیئت حضرت زینب، و هیئت قمر بنی‌هاشم با شکست برابر حریفان خود از گردونه مسابقات حذف شدند.
این در حالی است که تیم‌های فوتسال هیئت حضرت علی اکبر قم، هیئت سیاه پوشان امام حسین قم، هیئت عاشقان ثارالله (ب)، هیئت انصار المهدی امام رضا و هیئت شاه حمزه با عبور از سد رقبای خود جواز صعود به مرحله سوم را کسب کردند.
قرار است در ادامه دیدارهای مرحله سوم از ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم که با عنوان جام ولایت برگزار می‌شود، فردا شب پنج بازی دیگر نیز به انجام برسد تا چهره پنج تیم دیگر برای حضور در مرحله سوم مشخص شوند.
این در حالی است که دیدارهای مرحله سوم از ششمین دوره این رقابت‌ها، با نظر مسئولان برگزاری مسابقات و البته طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط آنها، در سه گروه و به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا در نهایت تیم‌های صعود کننده به مرحله چهارم مشخص شوند.
ششمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم با عنوان جام ولایت از شب نخست ماه مبارک رمضان در حالی آغاز شده است که در این دوره 42 تیم در مرحله نخست حضور داشتند و به شکل دوره‌ای رقابت‌های خود را برگزار کردند.
هدف از اینکه این مسابقات با نام هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود، فرهنگ‌سازی در ورزش عنوان شده است و شعار مسئولان برگزاری این جام این است که در کنار تحصیل و تهذیب می‌توان به ورزش نیز پرداخت و این مهم سبب جذب نوجوانان و جوانان زیادی به برنامه‌های این شورا می‌شود.
در حال حاضر نزدیک به 2 هزار هیئت مذهبی در شورای هیئت‌های مذهبی استان قم به ثبت رسیده‌اند که از این تعداد، نزدیک به 100 هیئت مذهبی به صورت جدی در ورزش فعال هستند و تعداد زیادی از این هیئت‌ها در مسابقات فوتسال جام رمضان که با عنوان جام ولایت برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم در سالن ورزشی دبیرستان هدایتی قم برای کسب عناوین اول تا چهارم این دوره از رقابت‌ها تا شب عید سعید فطر به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول