اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره کشوری نمایش عروسکی؛

اجرای نمایش عروسکی با مشکل صدا همراه بود

خبرگزاری فارس: کارگردان گروه نمایش عروسکی هرمزگان گفت: در اجرای نمایش عروسکی خود در چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی در سالن مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان با مشکل صدا مواجه بوده است.

اجرای نمایش عروسکی با مشکل صدا همراه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ماه‌بی‌بی صفری‌پور عصر امروز در حاشیه جشنواره کشوری نمایش عروسکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان اصفهان میزبان خوبی برای برگزاری چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی بوده و تمامی امکانات لازمه را فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه در روز گذشته در سالن مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان اجرا داشته، بیان داشت: تمام شرایط برای اجرا در استان اصفهان خوب و ایده‌آل بود تنها در زمان اجرا برای پخش دو صدای هم‌زمان با مشکل مواجه بودیم.
کارگردان گروه نمایش عروسکی هرمزگان تصریح کرد: "بازم خوابت برد" نام نمایشی است که از استان هرمزگان و با شش کودک دختر در چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی شرکت کرده است.
وی با اشاره به اینکه "بازم خوابت برد" به شیوه بن‌راکو است، افزود: بن‌راکو در واقع شیوه عروسک گردانی ژاپنی است که در آن عروسک توسط چند بازیگر بازی داده می‌شود.
صفری‌پور اضافه کرد: در شیوه بن‌راکو بدون آن که چهره و بدن عروسک گردانی مشخص باشد خود را مخفی کرده و هدایت سر و دست راست عروسک و بقیه عروسک گردانان هر کدام هدایت یک عضو از بدن عروسک را به عهده می‌گیرند.
وی گفت: نمایش عروسکی "بازم خوابت برد" داستان پسر بچه‌ تنبلی است که مادرش او را به دست ناخدایی می‌سپارد تا با تنبیه کردن او درس زندگی داده و بچه زرنگی شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول