اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال‌ تحصیلی؛

منشور تربیتی و پرورشی در اردبیل رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از منشور تربیتی و پرورشی استان اردبیل رونمایی می‌شود.

منشور تربیتی و پرورشی در اردبیل رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق اردبیل اظهار داشت: با تدوین و تهیه این منشور در حقیقت مسیر صحیح و درست تربیت نسل آینده مشخص می‌شود و ما در قالب فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در مدارس می‌توانیم در یک برنامه‌ریزی بلند مدت تحول اخلاقی و تربیتی مورد نظر را به دست آوریم.
وی در ادامه گفت: در نظام تعلیم و تربیت ما جایگاه تربیت مقدم و اولی‌تر بر مسایل آموزشی است به طوری که هرگونه غفلت در این حوزه خسارات سنگینی را در جامعه به همراه خواهد داشت.
این مسئول به محورهای چهارگانه تحول در نظام آموزش و پرورش استان اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: ما امسال در حوزه تربیتی، آموزشی، تجهیز مدارس و ساماندهی نیروی انسانی و منابع مالی برنامه‌ریزی دقیقی را انجام دادیم تا در پایان سال بتوانیم با یک هدفگذاری صحیح و بهینه به آرمان‌های خود دست یابیم.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه مدیران آموزش و پرورش در رشد کیفی و کمی برنامه‌های آموزشی تلاش کنند تصریح کرد: مدت زمان اندکی به بازگشایی مدارس مانده و متولیان امر تعلیم و تربیت و سیاست‌گذاران آموزش و پرورش با تغییرات و تحولات نوینی که ایجاد شده و با شاخص‌های جدید از ما انتظار دارند که با برنامه‌ریزی دقیق کاربردی به رشد کمی و کیفی شاخص‌های تعیین شده و برنامه‌های آموزشی و پرورشی کمک کنیم.
محمودزاده از تهیه تقویم آموزشی و منشور امور تربیتی و پرورشی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ملاک عمل ادارات آموزش و پرورش و مدارس سیاست‌ها و دستورالعمل‌های اعلامی از وزارت و شیوه نامه‌های اداره کل آموزش و پرورش در ساماندهی فضاهای آموزشی، تجهیزات و امکانات، سازماندهی نیروی انسانی و تمامی برنامه‌ها میباشد و نیازمند توجه و همکاری تمامی عوامل اجرائی، معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان است.
وی با اشاره به موضوعات مهم سرشماری سال 1390 و انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تأمین کنندگان نیروی اجرائی این دو موضوع مهم، آموزش و پرورش بوده و باید با همت و تلاش مضاعف، محکم در پای کار بوده و سال جدید تحصیلی روان و با نشاط را آغاز کنیم.
این مسئول همچنین اضافه کرد: در این خصوص آماده‌سازی مدارس، توجیه معلمان و مدیران نیازمند کار بیشتر در وقت باقی مانده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش گزارشی از اقدامات خود در خصوص بازگشایی مدارس، انتصاب و تغییرات مدیران مدارس، تک نوبته کردن مدارس و مسایل و مشکلات موجود ارائه کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول