اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

مدیر عامل بیمه دی:

قرارداد 140 میلیارد تومانی با بنیاد شهید نهایی نشده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بیمه دی با اشاره به اینکه هنوز تکلیف قرارداد 140 میلیارد تومانی این شرکت با بنیاد شهید نهایی نشده گفت: با حضور فعال در گردش پولی اقتصاد کشور ظرف 2 ماه 100 میلیارد تومان پرتفو کسب کردیم.

قرارداد 140 میلیارد تومانی با بنیاد شهید نهایی نشده است
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، فرامرز فتح نژاد مدیر عامل بیمه دی صبح امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه این شرکت بیمه با شفاف سازی‌های مناسب و تعدیل نیرو توانست مجمع عمومی مطلوبی را برگزار و اعتماد بیشتر سهامداران را بدست آورد، اظهارداشت: البته هم راستای اقدامات مذکور همچنان بازسازی نیروها و به کارگیری افراد متخصص برای ارائه هرچه بهتر خدمات نیز در اولویت برنامه‌های شرکت قرار دارد.
مدیر عامل بیمه دی در ادامه به دستاوردهای این شرکت بیمه در حوزه‌های مختلف اقتصادی به ویژه بورس اشاره کرد و گفت: این شرکت بیمه در سال جاری در پی معرفی رشته‌های جدید بیمه‌ای و افزایش بودجه این شرکت بیمه با حضوری فعال در بخش‌های سرمایه‌گذاری است چراکه بودجه سال 90 بیمه دی در ماه پنجم سال محقق شده است.
فتح‌نژاد ضمن تأکید بر اینکه تمام حجم پرتفوی پیش بینی شده بیمه دی در سال 90 اجرایی شده است، اضافه کرد: این شرکت بیمه با حفظ منافع سهامداران خود و حضور فعال در گردش پولی اقتصاد کشور در ظرف 2 ماه 100 میلیارد پرتفو کسب کرده است.
وی در خصوص قرارداد 140 میلیارد تومانی این شرکت بیمه با بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز اظهار داشت: در حال حاضر قرار داد فوق در شرایط مذاکره قرار دارد به نحوی که هنوز به مراحل نهایی نرسیده و قراردادی به دست این شرکت بیمه نرسیده است.
وی ضمن بیان این مطلب که بیمه دی برای عدم مواجهه با ضرر در بیمه شخص ثالث در این رشته بیمه‌ای گزینشی عمل می‌کند، تصریح کرد: کمتر از 10 درصد از پرتفوی این شرکت بیمه به رشته شخص ثالث اختصاص دارد که با ارائه خدمات مناسب نه تنها با ضرر مواجهه نشده‌ایم بلکه به سود 8 درصد نیز دست پیدا کرده‌ایم.
مدیر عامل بیمه دی از تفاهم بیمه دی و بانک دی خبر داد و افزود: شعب بانک دی تا آخر امسال به یکصد و ده شعبه می‌رسد که در آن شاهد فعالیت بیمه دی نیز خواهیم بود؛ البته این شرکت بیمه پیش از این از ره اندازی سیستم بیمه الکترونیک نیز خبر داده بود.
وی با اشاره به اینکه از لحاظ میانگین جهانی ضریب نفوذ بیمه در کشور در مقایسه با کشورهای جهان و حتی آسیای بسیار اندک است، افزود: یکی از مشکلات عمده فعالیت‌های اقتصادی در کشور تأمین و گردش سرمایه است که در این میان صنعت بیمه می‌تواند با ارائه اطمینان کافی نقش کلیدی در توسعه اقتصاد کشور ایفاء کند.
فتح نژاد در واکنش به نرخ 90 میلیون تومانی دیه امسال نیز به بازار سرمایه توصیه کرد منتظر نتیجه و تصمیم نهایی نرخ دیه باشند و از التهابات کاذب در بازار خودداری کنند.
به گزارش فارس در نشست خبری امروز بیمه دی حسن بالازاده عضو هیأت مدیره این شرکت بیمه نیز حضور داشت و به برخی از پرسش‌های خبرنگاران در خصوص فعالیت بیمه دی اطلاعاتی را ارائه نمود.
وی در خصوص ضریب خسارت بالای بیمه دی در رشته‌های درمان و اشخاص، اظهار داشت: در سال‌های گذشته بیمه دی تک قطبی و با بنیاد شهید کار می‌کرد و قادر به ارائه قیمت واقعی رشته‌های بیمه‌ای نبود که با تغییر مدیریت، ارائه بسته‌ای خدمات بیمه‌ای و افزایش سرمایه خود با حضور فعال در بازار سرمایه به طور حتم این ضرایب خسارت را کاهش خواهد داد.
به گزارش فارس از جمله قرار دادهای جدید بیمه دی در روزهای اخیر را می‌توان انعقاد قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان دانست به این صورت که به موجب این قرارداد بازنشستگان می‌توانند از مهرماه از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شوند.
البته رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی در خصوص این قرار داد اظهار داشته است که برای ارائه خدمات این بیمه نامه از حقوق مهرماه یک میلیون و 500 هزار بازنشسته در سراسر کشور برای خدمات بیمه تکمیلی 6 هزار و 700 تومان کسر می‌شود و چنانچه فردی نخواهد از این بیمه استفاده کند دو ماه فرصت داده می شود تا انصراف خود را اعلام کند.
انتهای پیام/ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول