اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

استفاده بیش از 200 هزار ایثارگر از خدمات مددکاری بنیاد شهید

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی و مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه گزارشی از عملکرد سال 1389 این اداره در حوزه مددکاری اجتماعی گفت: در سال گذشته بیش از 200 هزار ایثارگر از خدمات این مرکز استفاده کرده‌‌اند.

استفاده بیش از 200 هزار ایثارگر از خدمات مددکاری بنیاد شهید
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد مازنی گفت: در سال گذشته تعداد 142 هزار و 866 جلسه برای 218 هزار و 69 ایثارگر در قالب فعالیت‌های مددکاری فردی تشکیل شده است.
وی همچنین از برگزاری 132 هزار و 46 جلسه برای یک صد هزار و 39 ایثارگر در قالب 1671 گروه از طریق برنامه مددکاری گروهی خبر داد و افزود: همچنین تعداد 4680 نفر از خدمات موارد خاص استفاده کرده‌اند.

مازنی همچنین اضافه کرد: به منظور پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی تعداد 273 هزار و 49 جلسه برای تعداد 6857 نفر از افراد در معرض آسیب داروها تشکیل شده است.

خدمات اداره کل امور اجتماعی و مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور به خانواده بزرگ شهدا، ایثارگران و جانبازان ارائه می‌شود.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول