اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه امسال؛

972 واقعه ولادت در شهرستان بهار ثبت شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بهار از ثبت 972 واقعه ولادت در پنج ماه امسال در شهرستان بهار خبر داد.

972 واقعه ولادت در شهرستان بهار ثبت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، شجاع سبحانی بعد از ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان بهار اظهار داشت: در پنج ماهه نخست سال جاری 972 واقعه ولادت در سطح شهرستان در مهلت قانونی 15 روز به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.
وی گفت: 356 فقره واقعه فوت نیز در مهلت قانونی 10 روزه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 7.8 درصدی برخوردار بوده است.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بهار ادامه داد: همچنین طبق آمار و اطلاعات به دست آمده، نرخ ولادت در شهرستان بهار 17.4 درصد و نرخ فوت نیز 8.9 درصد است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: شهرستان بهار در ثبت وقایع در مردادماه امسال رتبه نخست استان همدان را کسب کرده‌ است و در هر 10 ازدواج یک مورد طلاق در شهرستان انجام شده است.
فرماندار شهرستان بهار نیز ابراز داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با اداره ثبت احوال تعامل و همکاری خوبی داشته باشند.
نصرت‌الله گلکارزاده در پایان تأکید کرد: به طور قطع با آمار درست می‌توان برنامه‌ریزی مطلوبی برای شهرستان داشت و به توسعه و پیشرفت بیشتری دست یافت چراکه مسئولان اجرایی هر جامعه‌ای با آمار دقیق و درست می‌توانند برنامه‌هایی را برای آن جامعه داشته باشند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول