اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان خبر داد:

اهدای خودرو پدر شهید به مردم سومالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: خانواده شهیدان تیموری خودروی خود را به مردم سومالی اهدا کردند.

اهدای خودرو پدر شهید به مردم سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، حمید ره‌انجام اظهار داشت: در پی استقبال عمومی از اهدای کمک به مردم قحطی‌زده سومالی خانواده شهیدان تیموری خودروی مرحوم رحمن تیموری پدر سه شهید را به جمعیت هلال احمر استان همدان تقدیم کرد.
وی افزود: روز گذشته خانواده شهیدان عظیم (بهمن)، عبدالله (ایرج) و کریم (تورج) تیموری با حضور در جمعیت هلال احمر استان همدان یک دستگاه خودروی پیکان مدل 83 مربوط به پدر مرحوم این سه شهید را به همراه اسناد مربوطه در اختیار این جمعیت قرار دادند تا پس از فروش، هزینه آن برای کمک مردم قحطی‌زده سومالی به حساب 99999 واریز شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان داشت: انگیزه اهداکنندگان از این اقدام خداپسندانه حرکت در مسیر شهدا و بالاخص پدر این خانواده بوده که در زمان حیات خود از هیچ عمل خیرخواهانه‌ای فروگذار نکرده است.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که خیری بخواهد به رسم تبرک بیشتر از قیمت واقعی برای این خودرو پرداخت کند از این اقدام استقبال میکنیم.
ره‌انجام با اشاره به اینکه پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی تا عید سعید فطر مستقر بوده‌اند، گفت: تا پایان روز عید سعید فطر مردم استان مبلغ یک میلیار‌د و 789 میلیون و 410 هزار و 90ریال به صندوق‌های جمع‌آوری کمک این جمعیت وجه نقد واریز کرده‌اند که قطعاً مبلغ قابل توجهی نیز به حساب 99999 بانک ملی نیز واریز شده که در صورت جمع‌بندی و اعلام این بانک به اطلاع عموم خواهد رسید.
وی در پایان سخنانش افزود: علاوه بر این وجه نقد، 53.05 گرم  طلا، شش سکه طلا، 10 تن و 427 کیلوگرم برنج نیز به جمعیت هلال احمر استان اهدا شده است که در اسرع وقت به جمعیت هلال احمر مرکز ارسال میشود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول