اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

17 شهریور نفاق رژیم پهلوی آشکار شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در روز تاریخی و به یاد ماندنی 17 شهریور چهره نفاق رژیم سفاک پهلوی بیش از گذشته نمایان شد و مردم فهمیدند که در ادامه مسیر نهضت آزادی‌بخش خود باید غسل شهادت بدهند.

17 شهریور نفاق رژیم پهلوی آشکار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 17 شهریور در اردبیل اظهار داشت:‌ در این روز خونین مردم مسلمان ایران علیه رژیم منحوس پهلوی به صحنه آمدند تا از پیام روشن امام در بیداری امت اسلامی حمایت کنند که با سرکوب وحشیانه رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند.
وی این قیام به یادماندنی را در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی یک حرکت تاثیر‌گذار و سرنوشت‌ساز در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن توصیف کرد و گفت:‌ انقلاب اسلامی ما امروز به برکت همین خون‌ها و ایثارگری‌ها در اوج عظمت و اقتدار است و هرگز از اهداف خود ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و نخواهد کرد.
این مسئول با تجلیل از شهدای قیام 17 شهریور در سال 57 بیان داشت: دو حرکت تاریخی 15 خرداد و 17 شهریور در رویداد‌های سرزمین ایران و ملت رشید آن هرگز فراموش نخواهد شد چرا که امروز میوه و ثمره بر پا شدن چنین نهضت‌های عظیم را در ابعاد مختلف در جامعه می‌بینیم که این ملت در صحنه‌های مختلف دشمنان را زمین‌گیر کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود الگوی ایرانی ـ اسلامی را شایسته‌ترین مدل قیام و نهضت‌های ملت‌های مسلمان منطقه توصیف کرد و افزود:‌ این انقلاب با تمام فراز و نشیب‌ها در 33 سال گذشته شایسته‌ترین نقطه هدایت‌گری برای مردم آزادیخواه سایر جوامع است که آن هم مبارزه بی‌امان با استکبار جهانی و یاوه‌گویان داخلی و خارجی است.
این مسئول با بر‌شمردن بخشی از حوادث و تاریخ پرفراز و نشیب 33 ساله انقلاب بیان داشت: همان گونه که در جنگ نابرابر هشت ساله هرگز از دشمنان سیلی نخوردیم در دوران تهدید، تحریم و رفتار‌های قلدر مآبانه استکبار نیز هرگز تسلیم نخواهیم شد و اجازه نمی‌دهیم دشمن آمال و آرزوهای ما را نقطه شیطنت‌ها و خباثت خود قرار دهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به برگزاری شایسته مراسم یوم‌الله 17 شهریور در اردبیل و سایر مناطق استان اشاره کرد و گفت:‌ ما امروز وظیفه‌ داریم که حریم‌دار آرمان‌ها و اصولی باشیم که دشمن آن را نقطه ضعف و نارسایی ما قرار داده و یا تصوری غیر‌واقعی از آن دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول