اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

17 شهریور نشانگر عزم ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ‌پاکدشت با اشاره به حادثه جمعه خونین و به شهادت رسیدن مردم مظلوم ایران اسلامی به دست خاندان پهلوی گفت: 17 شهریور نشانگر عزم ملت ایران بود.

17 شهریور نشانگر عزم ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک عید سعید فطر بر حفظ نورانیت و معنویت به وجود آمده در این ماه تاکید کرد.
امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه مسئولان توجه ویژه‌ای به معیشا مردم داشته باشند، افزود: خداوند می فرماید اگر معیشت مردم تامین نشود زمینه بندگی نیز کم و بیرنگ میشود، و بر همین اساس حکومت اسلامی باید دغذغه معیشت مردم را داشته باشد. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اسلام خواهی و استکبار ستیزی ملت ایران پرچم ولایت را برافراشته است و رمز وحدت ما مرکزیت الهی است.
حجت‌الاسلام لزومی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه عنوان کرد: مردم کشورهای اسلامی، پایان زمامداری دیکتاتوران و حکومت‌های دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای خود را میخواهند و سرنگونی «مبارک» و ... نمونه‌ای بارز از بیداری و حرکت اسلامی و خواسته ملت‌ها در کشورهای اسلامی است.
امام جمعه پاکدشت در ادامه وی با اشاره به سالروز کودتای قذافی در لیبی و خصوصیات و رفتار این دیکتاتور فراری اظهار داشت: برای سرنگونی دیکتاتور لیبی مردم این کشور تاکنون 50 هزار کشته داده‌اند. 
وی ادامه داد: ناتو در پی باز کردن جای پا برای آمریکا و نیز دستیابی به منابع نفت لیبی است و مردم و مبارزان این کشور باید مواظب باشند از دست دیکتاتور قذافی رها نشوند و به دام دیوانه دیگری به نام آمریکا گرفتار شوند.
امام جمعه پاکدشت در پایان وضعیت بحرین را برای مردم ایران اسلامی غم‌بار خواند و گفت: امیدواریم هر چه زودتر مردم بحرین نیز از شر جنایتکاران رهایی یابند.
حجت‌الاسلام لزومی در پایان با اشاره به شهادت مردم مظلوم ایران در 17 شهریور به دست خاندان پهلوی تصریح کرد:  17شهریور جلوه قدرت پایان ناپذیر ایمان به خدا و درس جانثاری برای آیندگان و حکایت‌گر عزم ملت مسلمان ایران است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول