اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

17 شهریور الگوی مقاومت ستم‌دیدگان دنیا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان چناران گفت: 17 شهریور سال 1357 الگوی مقاومت ستم‌دیدگان دنیا است

17 شهریور الگوی مقاومت ستم‌دیدگان دنیا است
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی در خطبه‌های این هفته شهرستان چناران اظهار داشت: مردم باید به دنبال روزی حلال از مسیر حلال باشند و یقین داشته باشند سرمایه‌ای ماندگار است که از مسیر حلال به‌دست آمده باشد.
وی با اشاره به روز عیدفطر اظهار داشت: فطر به معنای بازگشت به فطرت و سرشت است و عیدفطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است.
امام جمعه چناران ادامه داد: روز فطر، انسان را به یاد روز قیامت می اندازد و روز عیدفطر روزی است که تمام گناهان مردم بخشیده می‌شود و باید مردم به فکر آینده خودشان باشند که گناهی از آنها سرنزند.
وی به روز 5 شوال سال 60 هجری روز ورود مسلم‌بن‌عقیل به کوفه اشاره کرد و تصریح کرد: دورویی و نفاق مردم کوفه ضربه بزرگی را به مسلمانان و اسلام وارد کرد و سبب ریخته شدن خون بهترین انسان‌های روی زمین شد.
امام جمعه شهرستان چناران با اشاره به هشتم شوال روز تخریب قبور مطهر ائمه مظلوم بقیع توسط وهابیون در سال 1344 هجری قمری افزود: فرقه وهابیت دین منحرف و ضاله ای است که متأسفانه در دنیای اسلام آبروی اسلام و مسلمین را از بین برده است و امروز هر شیعه‌ای وقتی در مدینه پا می گذارد به یاد غربت اهل بیت (ع) می افتد.
تاجی خاطرنشان کرد: ایمان و عشق مردم ایران به خدا، پیامبر و خاندان پیامبر بزرگ‌ترین سرمایه و ابزار و مایه قدرت برای این کشور است.
 انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول