اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

17 شهریور سمبل تقابل پهلوی با مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: کشتار وحشیانه 17 شهریور سال 57 سمبل تقابل رژیم پهلوی با مردم است.

17 شهریور سمبل تقابل پهلوی با مردم است
حجت‌الاسلام‌ محمد‌جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: کشتار بیرحمانه توده‌های مردم در دوران سردمداری رژیم پهلوی بارها رخ داد که همه این موارد بدون استثنا برای روشنگری نسل‌های آینده در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط شد، این قبیل حوادث نشان‌دهنده فقدان تعامل بین ملت و رژیم است.
وی افزود: دست‌نشانده‌های کشورهای غربی در زمان حکومت رژیم پهلوی در همه مسائل کلان و جزئی بدون دخالت دادن نظرهای مردم تصمیم‌گیری میکردند به‌ طوری که مردم در صورت مقاومت و ایستادگی باید بهای گزافی پرداخت میکردند.
این مسئول بیان کرد: انقلاب اسلامی ثمره تلاش‌های انقلابی و مجاهدت شجاعانه مردم در آن زمان است بنابراین باید نسل جدید برای حراست از ارزش‌های انقلاب به نحو شایسته وارد عمل شوند و با اطاعت از سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در مسیر راستین شهدا قرار گیرند.
وی به لزوم حفظ اتحاد در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: هم‌اکنون دشمنان شکست‌خورده برای کاهش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزهای غرب کشور عملیات نظامی و درگیری آغاز کردند از این رو برای غلبه بر آنها باید با حفظ وحدت کلمه و اطاعت از فرمانده کل قوا تلاش کنیم.
این مسئول ادامه داد: در طول 33 سال گذشته مخالفان و معاندان به انحای مختلف اعم از راه‌اندازی جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم اقتصادی  و ... برای از بین بردن روحیه ایستادگی و مقاومت ملت ما تلاش کردند امروز نیز به‌ دلیل عقیم ماندن همه توطئه‌های خود به اعضای گروهک تروریستی متوسل شدند.
این مسئول با بیان اینکه هوشیاری و پایداری ملت ما در جهان بینظیر است، اضافه کرد: ملت ما به دلیل داشتن تربیت دینی و الگوبرداری از ائمه معصوم (ع) همچنین پشت سر گذاشتن رویدادهای سیاسی مختلف از هوش اجتماعی بالایی برخوردار هستند از این رو توطئه‌های شوم دشمنان را به‌راحتی تشخیص میدهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول