اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود خبر داد:

تشکیل 13 حلقه تربیتی در کانون مهندسان شاهرود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود از تشکیل 13 حلقه تربیتی صالحین در کانون بسیج مهندسان شاهرود خبر داد.

تشکیل 13 حلقه تربیتی در کانون مهندسان شاهرود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حسین ابوترابی در جلسه شورای نظام مهندسی و کانون بسیج مهندسان شاهرود که با حضور اعضای کانون بسیج مهندسین و مسئولان نظام مهندسی در اتاق جلسات سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، با تأکید بر تشکیل حلقه صالحین در میان بسیجیان مهندس اظهار داشت: حلقه‌های صالحین در سازمان نظام مهندسی با چهار زیرشاخه تشکیل شده است.
وی در سخنانی با اشاره به اقشار مختلف در بسیج افزود: بسیج مستضعفین برای ایجاد روحیه و انگیزه و تأکید بر ارتقای شأن و منزلت بسیجیان در اقشار مختلف، جامعه بسیج مهندسین را ایجاد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: مهندسان بخش اعظمی از سازندگی کشور را برعهده دارند و با روحیه بسیجی در عرصه‌های مختلف مشغول به کار هستند و بسیج جامعه مهندسین کمک رسان آنهاست.
مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود نیز در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان (شهدای ورزشکار) که به همت کانون بسیج ورزشکاران شاهرود برگزار شده بود، از کسب عنوان نخست تیم رنگین پروفیل در این جام خبر داد.
حسین ناظمی افزود: در این مسابقات بیش از 50 تیم حضور داشتند که تیم‌های رنگین پروفیل، گراد و پیام نور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی گفت: تیم هما پارس به عنوان تیم اخلاق شناخته شد و کاپ اخلاق این جام و هدیه نقدی به مبلغ 100 هزار تومان را از آن خود کرد.
مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود در ادامه افزود: به تیم‌های اول تا سوم با همکاری کمیته برگزاری مسابقات و تربیت‌بدنی شاهرود به ترتیب 600 هزار، 400 هزار و 300 هزار تومان وجه نقد به همراه جام اهدا شد.
ناظمی بیان کرد: حامد نوروزی از تیم رنگین پروفیل عنوان گلزن‌ترین بازیکن جام را از آن خود کرد. 
شایان ذکر است؛ در این مراسم نماهنگ‌های تهیه شده توسط کانون بسیج ورزشکاران توزیع شد و نمایشگاهی از تصاویر و زندگینامه شهدای ورزشکار به معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول