اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سایپای البرز:

دروازه‌بان جدید سایپا باید تست شود

خبرگزاری فارس: یکی از بازیکنان سایپای البرز گفت: دروازه‌بان جدید ما هنوز تست نشده و باید تواناییهای خود را در میدان مسابقه به نمایش بگذارد.

دروازه‌بان جدید سایپا باید تست شود
مهدی خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: وقتی حسین آشنا مصدوم گشت، ضربه سختی به تیم سایپا وارد شد و بسیاری از برنامه‌های ما به هم ریخت.
وی افزود: علت این بود که حسین آشنا سابقه ده سال حضور در رقابت‌های لیگ‌‌برتر را دارد و در این شرایط یکی از مهره‌های موثر سایپا برای حضور در برابر تیم‌های پرقدرت لیگ مانند استقلال و پرسپولیس بود.
این بازیکن ادامه داد: طبیعی است مصدومیت چنین بازیکن باتجربه‌ای به تیم ما ضربه سختی زده و تمام بازیکنان پس از شنیدن خبر مصدومیت شدید حسین آشنا، شوکه شدند.
خیری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علیرضا علیبابایی دروازه‌بان جدید سایپا که از شهرداری یاسوج به این تیم پیوسته و قرار است جایگزین حسین آشنا شود، تواناییهای لازم را دارد؟‌ گفت: اکثر بازیکنان ما شناختی از وی ندارند و باید درون زمین او را تست کرد.
وی افزود: بسیاری از بازیکنان در تمرین‌ها خیلی خوب نشان میدهند، اما در شرایط مسابقه و حضور در برابر تماشاگران عملکرد مثبتی ندارند.
هافبک تهاجمی سایپای البرز ادامه داد: تاکنون علیبابایی در تمرینات خیلی خوب عمل کرده و امیدوارم درون زمین نیز بتواند از دروازه‌ ما حراست کند.
خیری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دیدار آتی نماینده استان البرز برابر نفت تهران را چگونه ارزیابی میکند؟ گفت: نفت تیم بسیار خوبی است و از هافبکهای قدرتمندی سود میبرد.
وی تاکید کرد: ما اگر میخواهیم گرفتار سرنوشت سال گذشته نشویم، نباید بازی کردن در خانه با خارج از خانه تفاوتی داشته باشد.
مهدی خیری در پایان گفت: به طور قطع روز جمعه برای پیروزی به تهران میرویم و با توجه به شناختی که از هر دو تیم دارم، شکست نفت در تهران برای ما مقدور است.
لازم به توضیح است، تیم فوتبال سایپای البرز روز جمعه این هفته باید به مصاف نفت تهران در پایتخت برود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول