اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندرانیهای تیم ملی خوش درخشیدند؛

فوتبال ایران به مرحله نهایی جام جهانی صعود می‌کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران با اعلام درخشش مازندرانیهای تیم ملی پس از برتری تیم ملی در برابر اندونزی گفت: مطمئنا یکی از تیم‌های صعودکننده به جام جهانی در مرحله نهایی، تیم ایران است.

فوتبال ایران به مرحله نهایی جام جهانی صعود می‌کند
محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم ملی در این دیدار بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و بازیکنان با این بازی زیبا هواداران و دوستداران تیم ملی را خوشحال کردند.
وی گفت: نیمه نخست برای ملی‌پوشان با توجه به برتری کاملی که در زمین داشتند خوش یمن نبود، ولی بازیکنان در نیمه دوم سنگ تمام گذاشتند و مزد زحمات خود را با پیروزی قاطع در برابر حریف گرفتند.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه مربی هلندی اندونزی در کنفرانس خبری از کسب یک امتیاز بازی خبر داده بود، تصریح کرد: بازیکنان اندونزی به دستور مربی تیمشان با روی‌آوردن به بازی بسته و تدافعی در نیمه اول، حلقه را برای برای زدن گل ملی پوشان تنگ کرده بودند.
وی عنوان کرد: اما کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با شروع نیمه دوم و تغییر تاکتیک بازی نشان داد که مربی باسابقه و بادانشی است که تفکرات مربی حریف را با تغییر سیستم به هم زد.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره حریفان ایران در این گروه ابراز داشت: در این مرحله تمام حریفان خطرناک هستند و همه تیم‌ها هم برای صعود به جام جهانی پا به این مرحله و مسابقات گذاشتند.
خلردی افزود: مطمئنا با توجه به حضور بازیکنان مستعد و باتجربه در ترکیب تیم ملی، ایران یکی از شانس‌های اصلی به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی و جزء 10 تیم برتر مرحله نهایی و پایانی است.
این مسئول تصریح کرد: ملی‌پوشان هرگز نباید تیم‌های دیگر چون بحرین، قطر و همین اندونزی را دست کم بگیرند و در بازی‌های آینده هم چشم به سه امتیاز بازی داشته باشند و در نهایت بدون هیچ چون و چرایی به جام جهانی صعود کنند.
وی متذکر شد: در مسابقه مقابل اندونزی محمدرضا خلعتبری، فرهاد مجیدی و مهرداد پولادی به عنوان بازیکنان مازندرانی در ترکیب اصلی بازی کردند، اما دو بازیکن دیگر ملی‌پوش مازندرانی به نام‌های حنیف عمران‌زاده و شهاب گردان به عنوان بازیکنان ذخیره روی نیمکت تیم ملی حضور داشتند.
خلردی در پایان اذعان داشت: در این بازی هر سه بازیکن ملی‌پوش خوش درخشیدند و مطمئنا در کسب این پیروزی پرگل و سه امتیاز دیدار نقش به‌سزایی را داشتند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول