اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گرگان و آق‎قلا در مجلس:

تقویت تعاون مشکل اشتغال حل می‎کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تقویت بخش تعاون می‎توان مشکل اشتغال را حل کنیم.

تقویت تعاون مشکل اشتغال حل می‎کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه توانمندی‎های تعاون استان گلستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت تعاون در نظام اسلامی این انتظار وجود دارد که برگزاری چنین نمایشگاه‎هایی افزایش یابد.
وی با بیان اینکه متاسفانه در برگزاری این نمایشگاه‎ها همکاری کامل از سوی نهادها نبوده است، تصریح کرد: انتظار داریم با حمایت جدی تعاون مخصوصا از طرف شهرداری، سازمان بازرگانی و دیگر نهادها در راستای تحقق اهداف نظام و پیشبرد توسعه گام برداریم.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: این نمایشگاه می‎تواند عاملی باشد بر اینکه مردم بیشتر از قبل با توانایی‎های این بخش آشنا شوند و اگر بتوان مکان ثابتی برای برپایی چنین نمایشگاه‎های به وجود آورد مطمئنا کمی از دغدغه‎های موجود کاسته خواهد شد.
حجت‎الاسلام طاهری با اشاره به اینکه هدفمندی یارانه‎ها موجب شده تا تعاونی‎ها با مشکل مواجه شوند خاطرنشان کرد: در این راستا باید بسته‎های حمایتی برای این بخش دیده شود و دستگاه‎ها نیز توجه ویژه‎ای به این بخش داشته باشند تا کمی از مشکلاتشان مرتفع شود.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعاون موجب می‎شود که مردم عادی نیز در سرمایه‎گذاری نقش ایفا کنند، افزود: عموما مردم اگر بخواهند در عرصه اشتغال ورود پیدا کنند نمی‎توانند به تنهای سرمایه‎گذاری داشته باشند و با جمع شدن سرمایه‎ها در تعاونی‎ها این امر امکان‎پذیر می‎شود.
وی با تاکید بر جایگاه تعاون در اسلام و نقش آن در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‎ها و اهداف اقتصادی کشور، فعالیت تعاونیها در کشور کمک زیادی به پیشرفت امور میکند.
حجت‌الاسلام طاهری افزود: تعاون شاخص اقتصادی کشور است و باید به توسعه آن توجه بیشتری شود.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعاونگران باید زمینه کاری را در بخش‌های مختلف توسعه دهند، اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین معضل جامعه بیکاری است و تعاونیها میتوانند در رفع این مشکل نقش مهمی داشته باشند.
وی از فعالان بخش تعاون خواست در اشتغالزایی همیار مسئولان باشند و در ایجاد اشتغال پایدار برای افراد جامعه فعال‎تر عمل کنند.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی نقش تعاون در رفع بیکاری و توسعه فعالیت‎های اقتصادی کشور بسیار موثر میداند و در عین حال بر نظارت بیشتر بر فعالیت‎های تعاونیها تاکید دارد.
حجت‌الاسلام طاهری افزود: با توجه به نقش تعاونیها در امور اقتصادی نظارت بر فعالیت و کار تعاونیها باید گسترده‎تر شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول