اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آستانه‌اشرفیه خبر داد:

عضویت 95 هزار نفر در تعاون آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون آستانه‌اشرفیه از عضویت 95 هزار نفر از جمعیت این شهرستان در شرکت‌های تعاونی آستانه‌اشرفیه خبر داد.

عضویت 95 هزار نفر در تعاون آستانه‌اشرفیه
به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، اسماعیل قاسمی ظهر امروز در جمع اعضای شرکت‌های تعاونی به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: در حال حاضر با احتساب اعضای تعاونی سهام عدالت، حدود 95 هزار نفر از جمعیت آستانه‌اشرفیه عضو شرکت‌های تعاونی این شهرستان هستند.
وی با اشاره به ثبت 390 شرکت تعاونی در آستانه‌اشرفیه افزود: از این تعداد شرکت تعاونی 154 شرکت فعال و بقیه غیرفعال هستند.
رئیس اداره تعاون آستانه‌اشرفیه درباره برنامه‌های هفته تعاون این اداره بیان داشت: دیدار تعاونگران شهرستان با امام جمعه، رژه تعاونگران حمل و نقل آستانه‌اشرفیه و بازدید از تعاونیهای بخش کشاورزی از جمله برنامه‌های هفته تعاون در این شهرستان است.
وی گلباران مزار شهدا و دیدار با تعاونگران بخش صنعت در شهرکهای صنعتی را از جمله برنامه‌های اداره تعاون آستانه‌اشرفیه در هفته تعاون عنوان کرد.
قاسمی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ تعاونگران و تجلیل از تعاونیهای برتر آستانه‌اشرفیه گفت: در این هفته تعدادی از طرح‌های شرکت‌هاتی تعاونی به بهره‌برداری میرسد.
این مسئول با اشاره به اهمیت نقش تعاونیها در ایجاد اشتغال ابراز داشت: تعداد اشتغال ایجاد شده در تعاونی‌های این شهرستان بالغ بر 4 هزار و 100 نفر است که در زمینه‌های صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات، صنایع دستی و خانگی و حمل و نقل فعالیت دارند.
وی هدف از تشکیل تعاون را جمع ارزش‌های اخلاقی همراه با اهداف اقتصادی و اجتماعی مشترک افراد دانست و عنوان کرد: تعاونی انجمنی مستقل و متشکل از افرادی است که به طور داوطلبانه برای تامین نیازهای مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعضا تأسیس شده و فعالیت خود را با مشارکت و مدیریتی دموکراتیک به اجرا در میآورد.
قاسمی اذعان داشت: با روی کار آمدن دولت‌های نهم و دهم و تشکیل تعاونیهای سهام عدالت و مسکن مهر فعالیت در قالب تعاونیها نقش پررنگ‌تری به خود گرفته است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول