اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتخاب 3 فیلم مستند صورت گرفت؛

راهیابی فیلمسازان کرمانی به جشنواره فیلم تهران

خبرگزاری فارس: فیلم‌های «بهزاد بدون مجوز» و «گلی گوران» اثر محمدصادق اسماعیلی و «رگ‌های خاکستری» ساخته حامد سعادت از فیلمسازان استان کرمان به بخش مستند بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه یافتند.

راهیابی فیلمسازان کرمانی به جشنواره فیلم تهران
رئیس حوزه هنری استان کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فیلم مستند گلی گوران به کارگردانی محمدصادق اسماعیلی محصول حوزه هنری کرمان است که توانست به بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه یابد.
عباس سالاری افزود: گلی گوران روایتگر مادری ‌است که در منطقه گلی گوران به دنبال فرزندش می‌گردد اما او چند سال قبل از دنیا رفته است.
وی از سید حمید میرحسینی به عنوان تدوینگر و  محسن مشایخی به عنوان تصویربردار این اثر نام برد و بیان کرد: محمدرضا اسماعیلی، صدابردار، عماد توسلی، موسیقی و عباس سالاری، تهیه کننده فیلم گلی گوران هستند.
کارگردان و تهیه‌کننده فیلم رگ‌های خاکستری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: این فیلم با موضوع راه‌های انتقال ایدز ساخته شده است.
حامد سعادت بیان کرد: رگ‌های خاکستری روایتگر داستان تعدادی از جوانان استان کرمان است که به صورت خودجوش افراد در معرض آسیب ایدز را شناسایی می‌کنند و خدماتی را به آنها ارائه می‌دهند.
وی با بیان اینکه فیلم مذکور 18 دقیقه‌ای است، گفت: این فیلم در مدت زمان 9 ماه تهیه و تولید شد.
سعادت از سیدهادی مهدوی و حمید سعادت به ترتیب به عنوان تدوینگر و صدابردار فیلم رگ‌های خاکستری نام برد و خاطرنشان کرد: ویلیام نیری موسیقی این فیلم را ساخته است.
به گزارش فارس، فیلم‌های «بهزاد بدون مجوز» و «گلی گوران» اثر محمدصادق اسماعیلی و «رگ‌های خاکستری» ساخته حامد سعادت از میان۴۷۷ فیلم مستند ارسال شده به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب شدند.
بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از 19 تا 24 مهر ‌ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران در تهران و همزمان در هشت منطقه فرهنگی کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول