اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوری خبر داد:

راهیابی2 فیلم هنرمندان قمی به جشنواره فیلم تهران

خبرگزاری فارس: مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان قم از راهیابی دو فیلم کوتاه هنرمندان حوزه هنری استان قم به بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران خبر داد.

راهیابی2 فیلم هنرمندان قمی به جشنواره فیلم تهران
روح‌الله داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به راهیابی دو فیلم تولیدی حوزه هنری استان قم به بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اظهار داشت: هنرمندان استان دارای استعدادهای فراوانی هستند ولی لازم است برای موفقیت بیشتر اطلاعات خود را به روز کنند.
وی خاطرنشان کرد: «پانزده دقیقه در آب گرم بجوشانید» به کارگردانی شیما صبوری یکی از فیلم‌های تولیدی راه یافته به جشنواره بوده که با موضوع خانواده تهیه شده است.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان قم ادامه داد: این فیلم، داستان زنی است که برای بردن جهیزیه پس از طلاق به خانه همسرش آمده و در حال جمع کردن اسباب، خاطرات گذشته‌شان تکرار می‌شود.
وی فیلم قفس را از دیگر آثار راه یافته به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ذکر کرد و افزود: شخصیت اصلی داستان در این فیلم مشاهده نمی‌شود و دوربین در جایگاه قهرمان فیلم قرار گرفته است.
داوری خاطرنشان کرد: در این فیلم فردی در حال ساختن قفس در این فیلم بوده که با خرید هدیه‌ای برای ازدواج درصدد تغییر و تحول در زندگی خود برمی‌آید ولی پس از شکست به زندگی روزمره خود باز می‌گردد.
وی فیلم‌های «خط و خطا» به کارگردانی داوری پیرامون موضوع اصلاح الگوی مصرف و «تک ضرب» به کارگردانی روح‌الله زنگنه از آثار راه یافته به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در سال گذشته ذکر کرد.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان قم با بیان اینکه فیلم‌های کوتاه فراوانی در استان قم تولید می‌شوند، گفت: هنرمندان عرصه فیلمسازی باید در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و در حوزه تولید فیلم‌ به مطالعه بپردازند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول