اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورا در افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان گریزی نداشت

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر هزینه‌ها و درآمد‌های اتوبوسرانی با یکدیگر هم‌خوانی ندارد و شورای اسلامی شهر در افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری اصفهان گریزی نداشته است.

شورا در افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان گریزی نداشت
علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به چگونگی تأمین بلیت اتوبوس‌ها در اصفهان اظهار داشت: یک سوم از هزینه‌‌های تمام شده بلیت اتوبوس‌ها در اصفهان باید توسط مردم، یک سوم آن توسط شهرداری و یک سوم دیگر این هزینه‌ها باید توسط دولت پرداخت شود.
وی اضافه کرد: دولت یک سوم هزینه‌های بلیت اتوبوس‌ها را در اصفهان به صورت مشخص پرداخت نکرده است و دولت باید سهم خود را برای یارانه اتوبوس‌های خریداری شده به سازمان اتوبوسرانی پرداخت کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به اهمیت این موضوع به منظور کاهش هزینه‌های این سازمان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر دولت یارانه بلیت اتوبوس‌ها را به صورت پراکنده پرداخت می‌کند و مبلغ پرداختی توسط دولت در این بخش مشخص نیست.
وی با اشاره به اینکه افزایش بلیت اتوبوس‌ها در اصفهان با توجه به عدم هم‌خوانی هزینه‌ها و درآمد‌های اتوبوسرانی صورت گرفته است، تاکید کرد: افزایش بلیت اتوبوس‌ها در اصفهان به منظور جبران کسری‌های ناوگان اتوبوسرانی صورت گرفته است و این موضوع در کاهش هزینه‌های اتوبوسرانی نقش موثری دارد.
نصر اصفهانی به ضرورت همکاری دولت در این زمینه اشاره کرد و افزود: دولت باید با پرداخت یارانه خود به صورت مشخص، از ناوگان اتوبوسرانی اصفهان حمایت کند و این موضوع در راستای برطرف شدن عدم هم‌خوانی هزینه‌ها و درآمد‌های اتوبوسرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به افزایش بلیت اتوبوس‌های دورن‌شهری در اصفهان گفت: لایحه افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها توسط سازمان اتوبوسرانی به شورا ارائه شد و این لایحه در کمیسیون حمل و نقل عمومی شورا بررسی و در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر نسبت به آن تصمیم‌گیری شده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر هزینه‌ها و درآمد‌های اتوبوسرانی با یکدیگر هم‌خوانی ندارد و اعضای شورای اسلامی شهر در افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های شهری اصفهان گریزی نداشته‌اند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول