اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریورماه؛

دریافت وجه نقد اتوبوس‌های خصوصی مشهد لغو می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردارمشهد گفت: پرونده دریافت وجه‌ نقد اتوبوس‌های خصوصی مشهد بسته می‌شود.

دریافت وجه نقد اتوبوس‌های خصوصی مشهد لغو می‌شود
سید محمد پژمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حوزه بلیت الکترونیک و نیز اجرای این طرح در چندماه اخیر، پروژه بلیت الکترونیک در مشهد تا اخر شهریورماه به صورت قطعی اجرا و در این ارتباط دریافت وجه نقد از مبالات و کسر هزینه اتوبوسرانی مشهد حذف می‌شود.
شهردارمشهد با اشاره به ضرورت بهره‌گیری بلیت الکترونیکی افزود: مردم باید زودتر به این نتیجه برسند که برای استفاده از ناوگان اتوبوسرانی از این کارت‌های الکترونیکی استفاده کنند و به همین دلیل اتوبوس‌ها دیگر مجاز به گرفتن وجه نقد و بلیت نیستند که براین اساس از سوی سازمان اتوبوسرانی اطلاعیه‌ای در اتوبوس‌های مشهد برای استفاده از کارت الکترونیکی و آگاهی عمومی مردم نصب شده است.
پژمان تاکید کرد: درحال حاضر یکی از مشکلاتی که در حوزه اتوبوسرانی مشهد وجود دارد دغدغه در یافت وجه نقد از مردم است که این امر علاوه بر مشکلاتی که برای اتوبوسران برای کسر پول وجه مردم ایجاد می‌کنند به نوعی این حجم گسترده سرمایه‌گذاری در حوزه بلیت الکترونیک نیز به حاشیه رانده می‌شود.
شهردار مشهد درباره با دستور اخیر استانداری خراسان رضوی به منظور توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم مشهد و تاثیر این دستور در رفع مشکل حریم مشهد گفت: هرگونه ساخت‌وساز در حریم شهرها با توجه به متن صریح قانون، غیر قانونی است و باید با این موضوع برخورد شود.
پژمان ادامه داد: دستور استاندار خراسان رضوی برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز در مشهد به نوعی تاکید به دهیاران ،بخشداران و مسئولان در مقابله با این امر غیرقانونی بوده است.
شهردار مشهد در پاسخ به این که دستور جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در حاشیه مشهد به چه میزان می‌تواند در حل مسئله حریم مشهد موثر باشد گفت: این موضوع قبلا نیز وجود داشته و اکنون با ابلاغ این دستور از سوی استاندار خراسان رضوی علاوه بر تاکید مجدد استانداری به مسئولان در دهیاران و بخشداران می‌‌تواند جلوی بسیاری از ضایعات ساختمانی و مشکلات موجود در آن محدوده را بگیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول