اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌کلاس‌های آموزشی‌ مهم‌ترین نیاز‌ بسکتبالیست‌هاست

اثنی‌عشری: قد بسکتبالیست‌های کشور رو به کاهش است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال جوانان اصفهان گفت: بر اساس آمار موجود قد بسکتبالیست‌های کشور در رده سنی جوانان رو به کاهش است.

اثنی‌عشری: قد بسکتبالیست‌های کشور رو به کاهش است
علی اثنی‌عشری امروز در حاشیه دیدار بازیکنان تیم بسکتبال اصفهان با تیم یزد در گفت‌‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این نخستین دیدار از رقابت‌های قهرمانی جوانان منطقه پنج کشور است که خوشبختانه بازیکنان تیم ما در این دیدار موفق شدند با کسب نتیجه قاطع پیروز میدان باشند.
وی افزود: بازیکنان تیم ما در تمام زمان بازی برتر از حریف در میدان ظاهر شدند که در نهایت نیز توانستند با پیروزی قاطعانه نتیجه زحمات خود را بدست آوردند.
اثنی‌عشری با بیان اینکه بازیکنان این تیم از اردیبهشت ماه جاری تمرینات خود را آغاز کرده بودند، گفت: تاکنون 55 جلسه تمرین برای بازیکنان تیم برگزار شده است که این امر موجب شد تا بازیکنان امروز با آمادگی افزون بر 80 درصدی در این مسابقات شرکت کنند.
سرمربی تیم بسکتبال جوانان اصفهان در ادامه با اشاره به کاهش قد بازیکنان بسکتبال کشور، گفت: با توجه به اعلام نظر کارشناسان قد بازیکنان در رده سنی جوانان رو به کاهش است که این امر نیازمند برنامه‌ریزی مناسب از سوی فدراسیون بسکتبال است.
وی برگزاری دوره‌های استعدادیابی جوانان را از راهکارهای موثر در این زمینه برشمرد و گفت: با توجه به اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی برای افراد قد بلند از مهم‌ترین نیازهای بسکتبال جوانان کشور است برهمین اساس این امر می‌تواند به عنوان یک راهکار در دستور کار مسئولان فدراسیون بسکتبال کشور قرار بگیرد.
اثنی‌‌عشری در ادامه شرایط میزبانی چهارمحال و بختیاری را در این دوره از مسابقات مطلوب ارزیابی کرد و افزود: چهارمحال و بختیاری به دلیل برخورداری از آب و هوای مطلوب بهترین گزینه برای برگزاری اینگونه مسابقات است.
مسابقات بسکتبال جوانان منطقه پنج کشور با حضور پنج تیم از استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری در شهرکرد از امروز در شهرکرد آغاز شد.
نخستین دیدار مسابقات بسکتبال جوانان منطقه پنج کشور با حضور رئیس هیئت و دبیر هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری با حضور 500 نفر از تماشاگران چهارمحال و بختیاری در سالن تختی شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول