اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر؛

حریف نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین حریف قهرمان دو فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و نماینده قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با قرعه‌کشی لیگ برتر مشخص می‌شود.

حریف نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال مشخص می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس اعلام قبلی فدراسیون بسکتبال، فصل جدید مسابقات لیگ برتر این رشته باید از روز بیست و هشتم مهر ماه آغاز شود و به همین منظور در جلسه‌ای که امروز در فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود،‌ برنامه هفته نخست اعلام می‌شود تا نماینده قم حریف خود را بشناسد.
نماینده بسکتبال استان قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیمی است که در فصل گذشته با نام راه و ترابری به مصاف حریفان رفت و دو سال قبل یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول بود و در نهایت توانست با کسب عنوان قهرمانی دسته اول جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد.
این تیم فصل گذشته در نخستین حضور خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور توانست در جدال با تیم‌های مدعی نظیر مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام، ذوب آهن اصفهان و توزین الکتریک کاشان، مقام ششم را به دست بیاورد.
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی در فدراسیون بسکتبال، تیم‌های لیگ برتر این فصل باشگاه‌های بسکتبال کشورمان در حالی امروز حریفان خود را می‌شناسند که جدول فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور و نحوه برگزاری این رقابت‌ها با حضور 10 یا 12 تیم پس از مشخص شدن وضعیت حضور تیم‌های فصل گذشته نهایی می‌شود.
نماینده قم در حالی انتظار مشخص شدن حریفش در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را می‌کشد که روز گذشته مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قم از این تیم به منظور شرکت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اعلام حمایت کردند و در نهایت قرار شد، نماینده قم در صورت حمایت وزارت راه و ترابری با نام راه و ترابری و در صورت یافتن حامی مالی دیگری با نام جدید در این فصل از مسابقات به میدان برود.  
مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ برتر و تیم‌های صعود کرده از لیگ دسته اول در فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود تا تیم‌ها برنامه بازی‌های خود را بدانند.
یکی از شرایط حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و از جمله قرعه‌کشی امروز این است که تیم‌ها تراز مالی خود را مشخص کرده باشند و بدهی‌های خود از فصل گذشته لیگ برتر را به طلبکاران خود پرداخت کرده باشند.
نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال امسال با سرمربیگری سیدعباس آقاکوچکی بار دیگر در مسابقات لیگ به مصاف حریفان می‌رود و در این خصوص هماهنگی‌های لازم بین این مربی و مسئولان تیم صورت گرفته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول