اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری:

بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری ملی‌پوش شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: بسکتبالیست نوجوان این استان به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری ملی‌پوش شد
غلام‌حسین سقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بهنام یخچالی از بسکتبالیست‌های نوجوان این استان که با ارائه بازی‌های درخشان در سطح مسابقات مختلف به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال کشور دعوت شده است.
وی افزود: تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران در حال آمادگی برای شرکت و حضوری قدرتمند در سطح مسابقات قهرمانی آسیایی است که در این اردوی آمادگی یکی از بستکبالیست‌های این استان نیز حضور دارند.
سقایی خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال نوجوانان از تاریخ 24 مرداد ماه جاری در مجموعه ورزشی آزادی تهران کار خود را آغاز که تا 30 مرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: بسکتبالیست نوجوان این استان تمرینات بسیار خوب و منظمی را در استان انجام داده است و هم‌اکنون نیز از نظر آمادگی جسمی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارد.
وی ابراز امیدواری کرد این بسکتبالیست نوجوان استان بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا برای تیم ملی کشورمان خوش بدرخشد و بازی‎های خوبی را از خود به جایی بگذارد.
سقایی با اشاره به مشکلات فراروی تیم، افزود: مشکل مالی، نبود امکانات کافی نظیر توپ، نامناسب بودن تعداد جلسات و زمان برگزاری تمرینات تیمی و نبود اسپانسر از دیگر مشکلات فراروی تیم بسکتبال جوانان استان است که توجه بیش از پیش مسئولان را در راستای حل این مشکلات می‌طلبد.
وی بر ضرروت تلاش مسئولان در راستای موفقیت و حرکت رو به پیشرفت بسکتبال این استان تأکید کرد و گفت: حرکت در این مسیر نیازمند تلاش بی‌وقفه مسئولان و از جمله همکاری آموزش و پرورش با جامعه ورزش است.
سقایی آموزش و پرورش را بازوی مکمل تربیت بدنی و فدراسیون‌ها در پیشرفت ورزش به ویژه بسکتبال دانست و گفت: اجرای برنامه‌های ویژه توسعه ما این رشته ورزشی از سنین پایه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: بسکتبال در اصل یک رشته ورزشی دانشگاهی است و در این استان استعدادها و نیروهای نخبه زیادی داریم که برگزاری مسابقات سازمان‌یافته در سطح استان می‌تواند این توانمندی آنها را به شکل مطلوبی به نمایش بگذارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول