اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد:

راه‌اندازی 46 شرکت تعاونی در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون سیستان‌وبلوچستان گفت: در چهار ماهه نخست سال‌جاری 46 شرکت تعاونی در سیستان‌وبلوچستان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 46 شرکت تعاونی در سیستان‌وبلوچستان
غلام‌محمد طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در سال گذشته 194 شرکت تعاوتی در رشته‌های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات ومسکن با عضویت 2 هزار و 457 نفر و 3 هزار 148 نفر فرصت شغلی تشکیل شده است.
وی به میزان تسهیلات پرداختی به شرکت‌های تعاونی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 276 طرح به مبلغ 7 میلیارد و603 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که باعث اشتغالزایی 482 نفر شده است.
مدیرکل تعاون سیستان‌و‌بلوچستان ادامه داد: در چهار ماهه ابتدایی سال‌جاری 2 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال 110 نفر پرداخت شده که از لحاظ مبلغ پرداختی نسبت به سال 88 ، 19 درصد رشد و نسبت به سال 84 ، 21 درصد رشد را نشان می‌دهد.
طاهری خاطرنشان کرد: براساس تفاهمنامه منعقده با صندوق مهر امام رضا(ع) تعداد 2هزار و 128 نفر از متقاضیان خوداشتغالی به صندوق مهرامام رضا(ع) معرفی شده‌اند که 19 هزار و 630 میلیون ریال در سال گذشته تسهیلات پرداخت شده است.
وی افزود: از 36 هزار فرصت شغلی متعهد شده در استان در سال گذشته سهم اداره کل یک هزار 79 مورد بوده که از این تعداد زمینه اشتغال پایدار 915 نفر و در چهار ماهه نخست سال‌جاری 393 نفر فراهم شده است.
مدیرکل تعاون سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: از یک هزار و 79 نفر اشتغال تعهد شده اداره کل در سال گذشته زمینه اشتغال پایدار 915 نفر فراهم شده است.
طاهری بیان کرد: در چهار ماهه نخست سال‌جاری 10 هزار و 360 نفر به اداره کل مسکن و شهرسازی در قالب تعاونی برای دریافت زمین معرفی شدند
وی گفت: تعداد واحدهای مسکونی افتتاح شده در طرح مسکن مهر در پایان سال‌های 88 و 89 به ترتیب 645 واحد و یکهزار 693 واحد بوده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول