اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید استاندار قم بر تامین زیرساخت‌های پردیسان

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به اینکه این استان رتبه اول مسکن مهر را در کشور به خود اختصاص داده، گفت: نباید مشکلات و نواقص را نادیده بگیریم و یکی از این مشکلات تمرکز پروژه مسکن مهر در منطقه پردیسان است و باید به زیرساخت‌های این منطقه توجه داشته باشیم.

تاکید استاندار قم بر تامین زیرساخت‌های پردیسان
محمدحسین موسی‌پور استاندار قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به روند احداث فرودگاه قم اظهار داشت: فرودگاه قم نخستین فرودگاه بخش خصوصی کشور است و برای اخذ موافقت احداث این فرودگاه رایزنیهای بسیاری صورت گرفت تا مجوزهای لازم کسب شد.
وی با اشاره به اینکه کمیته هوا و فضا به دلیل نزدیکی با فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) موافقت نمیکرد، گفت: در نهایت موافقت جلب شد و احداث این فرودگاه یک امتیاز برای استان است.
استاندار قم خاطرنشان کرد: بخش خصوصی وارد ساخت و عملیات اجرایی آن شده و باند اصلی و تاسیسات فرودگاهی نیز در حال ساخت است.
این مسئول با اشاره به اینکه نمی‌توان برای احداث این فرودگاه برنامه زمان بندی اعلام کرد، گفت: این پروژه زودتر از زمانی که تصور میکنیم به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم سال آینده شاهد نخستین پرواز از فرودگاه قم باشیم.
موسی‌پور در ادامه به وضعیت مسکن در استان قم اشاره کرد و ابراز داشت: مسکن مهر دغدغه اصلی مردم در زمینه تامین مسکن در قم و همه نقاط کشور را برطرف کرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر واکاوی نسبت به وضعیت گذشته و وضعیت کنونی داشته باشیم متوجه میشویم که طرح مسکن مهر چه شرایطی را ایجاد کرده است.
استاندار قم افزود: در گذشته شاهد افزایش قیمت بیرویه مسکن بودیم و در برخی اوقات افزایش زمین و مسکن روز شمار بود و اقشار محروم و متوسط جامعه برای تامین مسکن با مشکل مواجه میشدند و مسکن در حال تبدیل شدن به یک کالای لوکس بود که مسکن مهر این مشکل را برطرف کرد و بسیاری مردم به برکت این پروژه صاحب مسکن شدند.
این مسئول با اشاره به اینکه باید از طرح‌ها ارزیابی درستی داشته باشیم، تصریح کرد: مسکن مهر از طرح‌های موفق بوده و دغدغه مردم را برطرف کرده است.
موسی‌پور با اشاره به اینکه استان قم رتبه اول مسکن مهر را در کشور به خود اختصاص داده، اذعان داشت: البته نباید مشکلات و نواقص را نادیده بگیریم و یکی از این مشکلات تمرکز پروژه مسکن مهر در منطقه پردیسان است و باید به زیرساخت‌های این منطقه توجه داشته باشیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول