اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

رئیس اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال اسپانیا مطرح کرد:

حقوق ورزشی در اسپانیا هم سطح آلبانی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای شاغل در فوتبال اسپانیا گفت: متاسفانه برخلاف ویترینی که فدراسیون فوتبال کشورمان ساخته، حقیقت این است که حقوق ورزشی در اسپانیا هم سطح آلبانی است.

حقوق ورزشی در اسپانیا هم سطح آلبانی است
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، لوئیس مانوئل روبیالس مرد 34 ساله فوتبال حرفه‌ای اسپانیا که به عنوان مدافع سابقه بازی در تیم‌هایی چون مایورکا، خرس، لوانته و آلیکانته را در کارنامه خود یدک میکشد این روزها به عنوان مرد اول جبهه مقابل فدراسیون فوتبال اسپانیا شناخته میشود.

وی که اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای شاغل در فوتبال باشگاهی اسپانیا در لالیگا و لیگ دسته دو و سه را به‌عنوان زیر مجموعه حقوقی خود تحت پوشش دارد به خبرنگاران گفت: متاسفانه گرفتن حقوق اولیه بازیکنان فوتبال در اسپانیا از گرفتن حقوق بیکاران خیابانی در این کشور سخت‌تر شده و مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا که رسانه‌های تاثیرگذار این کشور را نیز در اختیار مطلق خود دارند اجازه هیچ فعالیتی را به من و امثال من نمیدهند.

وی افزود: اعتراف میکنم که اگر اعتصاب سراسری بازیکنان نبود، قدرت ایستادن مقابل فدراسیون فوتبال اسپانیا را نداشتم. متاسفانه و بر خلاف آنچه که مردم دنیا تصور میکنند حقوق ورزشی در فوتبال اسپانیا هم سطح حقوق ورزشی در کشوری مثل آلبانی است.

وی ادامه داد: حداقل 200 بازیکن در اسپانیا تحت پوشش بیمه اتحادیه ما هستند و هیچ اعتباری به بیمه آن‌ها در پرونده فدراسیون فوتبال اسپانیا نیست. آنها با نفوذ من و همکارانم موفق به اخذ ضمانت نامه پرداخت دستمزد خود شده‌اند و پیش از این حتی نمیدانستند که ضمانت‌نامه پرداخت دستمزد چیست.
انتهای پیام/آ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول